Re: lug-bg: Mozilla Compilation

  • Subject: Re: lug-bg: Mozilla Compilation
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 22 Mar 2001 22:13:59 +0200

Pri men Mozilla ne umira  na Java applets , ama i nisto ne se polu4ava ,
prosto  se opitva da load-va appleta , ama neznae kakvo da pravi s nego  .
Oba4e ne umira !!!
V plugin direktoriqta na Mozilla imam slednite files i directories :
1.  ShockwaveFlash.class    ( ot flash_linux.tar.gz)
2.  libflashplayer.so              ( ot flash_linux.tar.gz)
3.  libjavaplugin_oji.so        ( tozi se poqvi sled kato Mozilla poiska
update na jre.xpi )
4.  libnullplugin.so                ( tozi si idva po default s Mozilla)
5.  java2/                                 ( tazi directoriq se poqvi sled
kato Mozilla poiska update na jre.xpi , v neq susto  edna kamara .so , .jar ,
i binaries  , ima plugin direktoriq za  i386  za NS4 i NS6 )    .

I v kraina smetka Mozilla play-va flash , a Java apllets ne , no ne umira
kogato gi load-va , prosto neznae kak da gi obraboti . Opitah se da ukaja 4e
za application/x-java_vm  trqbva da polzva  libjavaplugin_oji.so , no ne mina
. Netscape 4.73 oba4e play-va suvsem uspeshno flash i java applets  samo s
plugins 1 i 2  ( za koeto mnogo me e qd ) , zastoto Netscape si slaga  Java
Components ( qvno tova e JRE -to ) pri instaliraneto , a  Mozilla ne :(((((
versiqta na Mozilla za i386 iska otdelno da se instalira JREv1.3 .  Na
http://www.mozilla.org/releases/     go pishe tova .....

Kakvo moje da propuskam , 4e da ne mi playva javata ?????
(vsi4ko svurzano s java i javascrit e razresheno )