Re: lug-bg: Sumaries

  • Subject: Re: lug-bg: Sumaries
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Tue, 27 Mar 2001 15:22:31 +0300

Yovko Ilchev Yovkov wrote:

> .. Ima li nqko v tazi grupa koito da
> pishe nesto kato obobsteniq? Mislq, che taka ste e mnogo po- lesnoi udobno
> za nas - nachinaestite v Linux. A ako nqma i vse pak na nqkoi mu se
> zanimava s tova - neka da mi se obadi - ste napravim nesto po sluchaq. Az
> taka itaka te si pravq sumaries za DMA -to moga posle da vi go pratq i da
> go dopylnim zaedno do vid prigoden za polzvane ot eventualnite chitateli.

Towa za koeto pitash go ima zaloveno kato proekt, no za syvalenie kato
realizaciq nqma da stane w sledwastite dwa meseca.
Ta ideqta e kogato naprawq nowiq Linux-Bulgaria.org, na web-a da ima takowa
nesto.
Nadqwam se che ste ima i drugi velaesti da prawqt obobsteniq po daden wypros,
za da gi publikuwame.
Az nqma da moga da otdelqm tolkowa wreme che da obobstawam recheniqta, no ste
se naema sys publikaciqta im.
Ako puk iskate da pishete takiwa nesta movete da mi gi prastate oste ot sega,
a kolkoto do formata- naj-dobre e da sa obiknowen text ili obiknowen html.

Spas Pavlov

    • lug-bg: Sumaries
      • Изпратено от: yyovkov@xxxxxxxxx (Yovko Ilchev Yovkov)