Re: lug-bg: dial-up problem

  • Subject: Re: lug-bg: dial-up problem
  • From: teodor@xxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Mon, 09 Apr 2001 17:31:41 +0200

Hristo Genkov wrote:

> Az razkarah kompresiqta, auto-retrain-a i ogranichih ms na 28800. Opredeleno
> ima efekt na analogovata ni centrala - stiga da moje usera da se logne - imam
> sluchai (ne edinichni) na logini po 7-8 chasa... Imam i edin 16 chasov deto si
> go vra v ochite na vsichkite klienti:)

opredeleno ima efekt :)       Oshte po-hubavo e i kogato samiqt user si smykne
skorostta, shtoto
inache se gubi vreme pri handshaking-a...

pri nas ot zor  razcepihme  modemnata banka na  V34+ i V90... koito e s analogov mu
vikame -
vryzvai se na V34+ modemite, koito e na cifrov - na V90... i dosta zaglyhnaha
oplakvaniqta ot
tipa: "Dropi me"... osven ot tiq   sys shibanite  Internal, Motorolla chipset,
softuerno izpylnenie...

mamata im...

--

 "Trust noone"