Re: lug-bg: dial-up problem

  • Subject: Re: lug-bg: dial-up problem
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 10 Apr 2001 18:19:03 +0300

Gledai gi ti kakvo ISP-tata vreli v o4ite na klientite  !!! Az sum dial-up
klient oba4e nqmam oplawaniq ot "drop" , malko me iznerviha kogato mahnaha
terminalniq auth , ama go prejiwqh . Ne moga da prejiveq 4e 4esto mi se
nalaga da polzwam de.debian.org  ili uk.debian.org , vmesto bg.debian.org,
ama tui drug vupros..., gledam 4e i drugi revat ...