Re: lug-bg: Problem s gnu-pop3

  • Subject: Re: lug-bg: Problem s gnu-pop3
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev (AngelFire))
  • Date: Tue, 10 Apr 2001 17:24:19 +0300 (EEST)

da za scripta w crontaba si praw
no choweka tochno towa kaza che misli da slaga script w crontaba
da pochistwa lock files na opredelen interwal ot wreme
problema ne e w pochistwaneto

15 mins sa mnogo zashtoto za towa wreme weche zwyni support telefona i ako si ti supporta ne e priqtno
pone pri nas kato gledam supporta imashe dosta probs s klientite
a ako go slovish po chesto da maha lock files riskuwash 2ma da otworqt poshtata ednowremenno...
i stawa losho kakto se doseshtate...

za qpopper-a ne sym gledal az predpochetoh popa3d ot awtora na openwall-a
http://www.openwall.com/popa3d/
no i toj ne mi dopadna koj znae kolko
za smetka na towa e secure :)
shte pogledna qpoppera

On Tue, 10 Apr 2001, Teodor Georgiev wrote:

> Date: Tue, 10 Apr 2001 16:35:00 +0200
> From: Teodor Georgiev <teodor@xxxxxxxxxx>
> To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: Re: lug-bg: Problem s gnu-pop3

> problema vi e che ne chetete :)
>
> znachi, ako si poglezhdal, po default vyv crontaba (rootskiq estestveno)
> stoi sledniq red:
>
> # Flush stale POP3 files every 15 minutes:
> 5,20,35,50 * * * *      /usr/sbin/flushpop.sh 1> /dev/null 2> /dev/null
>
> tova e edin script za Gnu (ili i-pop3d, ne pomnq) popper-a, za da mu chisti  zavisnalite lock failove.
> [...]

        Regards,                                            AngelFire
            Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>
           PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc