  • Subject: Re: lug-bg: KMail question
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev (AngelFire))
  • Date: Sun, 15 Apr 2001 23:24:29 +0300 (EEST)

ili shte go lepne kato attachment ?

kakto i da e ... az za towa wreme da bqh probwal weche
towa myrzela e golqma rabota

i mersi za helpa ... ama i az si go imam :)

- -===========================================================================-
        Regards,                                            AngelFire
            Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>
           PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc
- -===========================================================================-

A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.