RE: lug-bg: BG-Linux

  • Subject: RE: lug-bg: BG-Linux
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev (AngelFire))
  • Date: Tue, 17 Apr 2001 15:42:36 +0300 (EEST)

mda...
move bi si praw ....
mnogo e rabotata po poddryvkata...

no zashto tochno debina...
az bih glasuwal za Slackware...
werno che dosega nqmashe koj znae kakwa poddryvka
no gledam che horata sa se wzeli w ryce :)

pyk i nali ideqta e da e dostypen do all users
t.e. do prohovdashtite i naprednalite
spored mene slackware e perfektnata distribuciq

razni mandrake, corel, redhat... tnt sa mnogo user
friendly spored mene i ne sym siguren che shte imame
golqm uspeh
debian-a pyk ne e za wseki ...
po tochno toj e za naprednalite

a slackware-a e nqkyde posredata spored mene :)

On Tue, 17 Apr 2001, Boyan Krosnov wrote:

> Date: Tue, 17 Apr 2001 14:35:16 +0300
> From: Boyan Krosnov <bkrosnov@xxxxxxxx>
> To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
> Subject: RE: lug-bg: BG-Linux
>
> Spored men rabotata po poddyrjaneto na edna distribuciq e poweche ot
> kolkoto moje cqloto bylgarsko linux obshteswo da si pozwoli. Po-skoro
> realistichno e da se misli za klon na nqkoq dobre poddyrjana, free
> distribuciq sys dobyr package management (chetete Debian).
>
> BR,
> --
> Boyan Krosnov (http://www.nat.bg/~bkrosnov)
> Network Administrator
> [...]

        Regards,                                            AngelFire
            Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>
           PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc