Re: lug-bg: BG-Linux

  • Subject: Re: lug-bg: BG-Linux
  • From: v_valchev@xxxxxxxxxx (Valentin Valchev)
  • Date: Tue, 17 Apr 2001 20:00:43 +0300

Ïî÷òè íàïúëíî ñúì ñúãëàñåí çà Slackware íî òîâà íå çíà÷è ÷å àêî íåäàé ñè áîæå
ñòàíå íÿêîé äåí âèäèì Linux íà áúëãàðñêè òî òîâà òðÿáâà äà å íÿêîÿ îïðåäåëåíà
äèñòðèáóöèÿ. Íå âÿðâàì ÷å ùîì ìîæåø äà êèðèëèçèðàø Debian íÿìà äà óñïååø
è ñúñ Slackware èëè RedHat èëè Mandrake ...

Íî êîëêîòî è äà ñå ìú÷èì äà êèðèëèçèðàìå íÿêîÿ äèñòðèáóöèÿ òîâà ùå ñà íàïðàçíè
óñèëèÿ. Íàé-äîáðå å äà ñå ðàáîòè íà íèâî ïàêåò, äà ñå ðàáîòè ñ òåçè õîðà êîèòî
ïèøàò ïðèëîæåíèÿ êîèòî ñå èçïîëçâàò. Äà ñå ðàáîòè ñ åêèïà íà GNOME, KDE,
WindowMaker è ñ òåçè ñúçäàâàùè ïðîëîæåíèÿ çà òåçè ñðåäè.

Åäíî áúëãàðèçèðàíî ïðèëîæåíèå (áúëãàðèçèðàíî ïðèåìàéòå çà 'ïðåâåäåíî íà áúëãàðñêè' ;)
ñè å íà áúëãàðñêè íà êàêâàòî è äèñòðèáóöèÿ äà ãî ñëîæèø.

Èìà õîðà êîèòî ñà ïîåëè âå÷å òåçè íàñîêè. Òå áèõà ìîãëè äà ïîêàæàò è íà äðóãèòå êàêâî
òî÷íî òðÿáâà äà íàïðàâÿò. Ìîãàò äà íàïèøàò ðå÷íèöè íà íàé-÷åñòî ïîëçâàíèòå òåðìèíè
è ïðåâîäà èì íà áúëãàðñêè (ðå÷íèöèòå ñà íåîáõîäèìè çà äà íÿìà ðàçëè÷èÿ â ïðåâîäèòå
íà òåðìèíèòå).

Ñòèãà äà èìà è 2ìà êîèòî äà ñå õâàíàò äà ïðåâåæäàò íÿìà äà ìèíå ìíîãî âðåìå è
ùå ìîæåì äà ãëåäàìå íà GNOME, KDE è ëþáèìèòå ñè ïðîãðàìè íà áúëãàðñêè.

ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
44 D. Hadjikocev Street          Project Manager
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
http://www.prosyst.com/          Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways