Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Tue, 17 Apr 2001 06:22:15 -0700

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
Za koe tochno e prav? Ot vsichki ezici na C naj-bavno se pishat web
prilozheniq. Ot vsichki vyzmozhni nachini da se izpylnqt, CGI e
naj-bavniqt. Kombinaciqta ti e prosto ubijstvena.

Chuval li si za 'slashdot effect'? Ochakvash li poveche ot 1 milion
hita dnevno? slashdot.org e napisan na Perl i polzva mod_perl i MySQL.
Syshtiqt rezultat sa mozheli da postignat i s PHP, a veche i s Python.
Mozhesh da izteglish celiq im source ot: http://slashdot.org/code.shtml

Idi tuk: http://www.webdeveloper.com/
idi tuk: http://builder.cnet.com/webbuilding/0-3882.html

Da vizhdash nqkoj da pishe web prilozheniq na C?

Vseki ezik si ima nishata, silnite i slabite mesta. Taka kakto C e
nezamenim za sistemno programirane, taka e nepodhodqsht za web
prilozheniq. Vzemi nauchi neshto po-podhodqshto.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/