Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX SEMINAR 2001
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Tue, 17 Apr 2001 16:38:43 +0300 (EEST)

Tuka pochva vesel flamewar... az puk smqtam che naj-burziq nachin da se
pishe neshto web-sko e na C kato modul na web servera ili direktno vutre
v nego - vsichko drugo e bavno :) kolkoto do skorostta na pisane, az pisha
neshtata dosta po-burzo na C,otkolkoto na perl....prosto shtoto ne znam
perl naprimer :)

Ajde da ostavim tva za seminara, da go govorim dokato piem bira?:)