lug-bg: "Replay to: problem"

  • Subject: lug-bg: "Replay to: problem"
  • From: beezdi@xxxxxxxxxxxx (beezdi)
  • Date: Wed, 18 Apr 2001 02:15:43 -0500 (CDT)

> Ne sym kazal che ste spiram lista, nali!
> Ne sym kazal i che ste si prawq eksperimenti.

> Ne razbrah ot kakwo tochno ne si dowolen?
>
> Spas Pavlov

V momenta ti replay-vam na dneshnoto kopie na tvoeto pismo, a vchera go
poluchih
systoto. Obiasni mi zasto pismo, koeto sam poluchil na 17.04.2001 v 19:49
go
poluchavam pak na 18.04.2001 v 06:39. A nai-frapantnia primer e, che dnes
poluchih 4 pisma ot Iavor :))). Garantiram ti, che problema ne e pri men,
zastoto
securityfocus maillist i drugi oste 10 poluchavam po systia nachin i s
tiah NIKOGA
ne sam imal podobni problemi.

I ne sam samo az iavno ... eto dokazatelstvoto po-dolu: