Re: lug-bg: "Replay to: problem"

  • Subject: Re: lug-bg: "Replay to: problem"
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Wed, 18 Apr 2001 10:29:39 +0300

Az pyk replaywam twoeto pismo.
Ta wiv po-nadolu kakwo az poluchih. Takowa pismo ne sym poluchawal ot nikogo
do sega.
Dali prichinata e wyw mail lista ne znam.
Na men syshto ne mi e priqtno da poluchawam nqkoi pisma po nqkolko pyti.
Opitwam se da naprawq kakwoto moga.

A pyk ti kato znaesh kakwo sym sbozil wyw lug-bg.conf-a kavi, ta da nqma
poweche problemi sys lista.

Spas Pavlov