Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Tue, 8 May 2001 18:28:15 +0900

Ïî÷âàìå äà ïðåëèâàìå îò ïóñòî â ïðàçíî, íî âñå ïàê äà ñè êàæà, ÷å íå
ñúì ñúãëàñåí. Åñòåñòâåíî, ÷å íÿìà ïî÷òè íèêàêúâ íà÷èí íèå òóêà äà
âúçäåéñòâàìå ñåðèîçíî è ñ íàäåæäà çà ñêîðîøåí óñïåõ.
Ñòàâà äóìà çà ïðèíöèïíà ïîçèöèÿ îáà÷å. Òîâà, ÷å íÿêîé ñè èìà
äîïúëíèòåëíè èçèñêâàíèÿ å òàêà äîñòà ÷åñòî. Îáà÷å òîâà íå ïðå÷è äà ñå
ïîñòàâÿò ïðå÷êè çà òîâà êàêâè èçèñêâàíèÿ ìîæå äà èìà òîé. Òàêèâà
çàêîíè è íîðìàòèâíè äîêóìåíòè èìà ìíîãî â Áúëãàðèÿ (äðóã âúïðîñ å
êîëêî ñå ñïàçâàò). Òàêèâà çà çàêîíèòå çà çàùèòà íà êîíêóðåíöèÿòà, çà
äúðæàâíèòå ïîðú÷êè, çà ðàçíè õèãèåííè èçèñêâàíèÿ, çà ñòàíäàðòè.
Ïðèìåðíî â Áúëãàðèÿ å çàáðàíåí âíîñ íà íåñòàíäàðòíî åëåêòðè÷åñêî
îáîðóäâàíå. Íèêîé íå ìîæå äà âíåñå óðåäè ïðåäâèäåíè äà ðàáîòÿò íà
60Hz. Ò.å. â òîçè ñìèñúë ïðåöåäåíòè èìà. Äúðæàâíèòå ïîðú÷êè ñúùî èìàò
íà÷èí çà âúçëàãàíå, êîéòî îãðàíè÷àâà ðàçíè ìåðàöè (ïîíå íà òåîðèÿ).

Äà, êåðâàíúò ùå ñè âúðâè, ïàðè ùå ñå õâúðëÿò íà âÿòúðà îùå êîé çíÿ
êîëêî. Îáà÷å òîâà íå ïðîìåíÿ ïðèíöèïà.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Pochvame da prelivame ot pusto v prazno, no vse pak da si kaja, che ne
sum suglasen. Estestveno, che niama pochti nikakuv nachin nie tuka da
vuzdeistvame seriozno i s nadejda za skoroshen uspeh.
Stava duma za principna poziciia obache. Tova, che niakoi si ima
dopulnitelni iziskvaniia e taka dosta chesto. Obache tova ne prechi da se
postaviat prechki za tova kakvi iziskvaniia moje da ima toi. Takiva
zakoni i normativni dokumenti ima mnogo v Bulgariia (drug vupros e
kolko se spazvat). Takiva za zakonite za zashtita na konkurenciiata, za
durjavnite poruchki, za razni higienni iziskvaniia, za standarti.
Primerno v Bulgariia e zabranen vnos na nestandartno elektrichesko
oborudvane. Nikoi ne moje da vnese uredi predvideni da rabotiat na
60Hz. T.e. v tozi smisul precedenti ima. Durjavnite poruchki sushto imat
nachin za vuzlagane, koito ogranichava razni meraci (pone na teoriia).

Da, kervanut shte si vurvi, pari shte se hvurliat na viatura oshte koi znia
kolko. Obache tova ne promenia principa.

--JS

-- --> End of translated message <-- --