Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: hristo@xxxxxxxxxxxx (Hristo Nazarov)
  • Date: Tue, 8 May 2001 12:58:34 -0700

Ami nikak ne sam saglasen s teb. Az naprimer znam  za edin proekt w kojto sa
inwestirani okolo 200 000$ w slednata konfiguracia. WIN2000+Oracle+PHP -
Stranno zashto ne e Unix/Linux+Oracle+PHP..Do kolkoto znam i Oracle i PHP si
rabotiat (dosta stabilno) ot kraj vreme na Unix/Linux ???? A i parwonachalno
sa si pisani pod/za tezi OS...Ako Gresha poprawi me ...Prosto toia deto
snasia kintite e kazal WIN! az drugo obiasnenie niamam po waprosa..Ako beshe
WIN2000+SQL+ASP-sam saglasen...ama ne E!