Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq

  • Subject: Re: lug-bg: Open Source w dyrvawnata administraciq
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 8 May 2001 14:19:59 +0300

On Tuesday 08 May 2001 13:21, you wrote:
> [...]
 inwestirani okolo 200 000$ w slednata konfiguracia.

> [...]
> ìîæå äà íàëàãà ñâîåòî, îñîáåíî ïðè ðàâíèùåòî íà êîðóïöèÿ.
> Àêî ñå ïîäõîäè êàêòî ïðåäëàãàì àç, íà äàâàùèÿ ïàðè, ùå ìó ñå êàæå:
>
> "Ñúæàëÿâàìå, íî èìàìå òóêà èçèñêâàíå è ñ íàé-ãîëÿìî óäîâîëñòâèå áèõìå
> èíñòàëèðàëè âàøèÿ Win, íî ïðîñòî íè ñå íàëàãà îò çàêîíà äà Âè ïîïèòàìå
> çàùî â ñëó÷àÿ ìèñëèòå, ÷å çà òàçè öåë å íåîáõîäèì Win. Àêî îáè÷àòå,
> äàéòå ïîäðîáíî ïèñìåíî ñòàíîâèùå êîè îò íåùàòà êîèòî èñêàòå äà ïðàâèòå
> íà win, íå ìîãàò äà ñå íàïðàâÿò ñúñ ñòàíäàðòíèÿ çà íàñ ïîäõîä, êîéòî
> èçèñêâà íèå äà èçïîëçóâàìå ïðîäóêòè ñ äîñòúïåí êîä.

E adjeba de  , ama tova e praktikata na germany , british and french
administration , koito iskat da znaqt kakvo pravi software koito polzwat , i
sa v pravoto si da podozirat zatvoreniq software .
Pri nas trqbwa da se vzemat merki i to  ne tehni4eski , a ot pravno estestvo
( moje bi adekwatna promqna v zakona za durjavnata administravciq ili tam
kakto se nari4a)  taka 4e i nashte divaneta da vzemat primer ot
euro-administraciite .

>Àêî íå íè
 ïðåäîñòàâèòå çàäîâîëèòåëåí îòãîâîð, ìíîãî ùå áúäåì ðàçî÷àðîâàíè,
>íî ùå
áúäåì ïðèíóäåíè îò çàêîíà äà Âè îòêàæåì ñóìàòà. Èìàéòå ïðåäâèä, ÷å
> [...]
> Ako se podhodi kakto predlagam az, na davashtiia pari, shte mu se kaje:
>
> "Sujaliavame, no imame tuka iziskvane i s nai-goliamo udovolstvie bihme
> instalirali vashiia Win, no prosto ni se nalaga ot zakona da Vi popitame
> zashto v sluchaia mislite, che za tazi cel e neobhodim Win. Ako obichate,
> daite podrobno pismeno stanovishte koi ot neshtata koito iskate da pravite
> na win, ne mogat da se napraviat sus standartniia za nas podhod, koito
> iziskva nie da izpolzuvame produkti s dostupen kod. Ako ne ni
> predostavite zadovolitelen otgovor, mnogo shte budem razocharovani, no
 budem prinudeni ot zakona da Vi otkajem sumata. Imaite predvid, che