Re: lug-bg: Sound card problems

  • Subject: Re: lug-bg: Sound card problems
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Wed, 9 May 2001 00:02:34 +0300

KDE-2.x.x ima edno "nesto", koet se kazva artsd (analogue real time sound
daemon - dokolkoto e takova).
ta znachi po podrazbirane artsd minava v suspend i osvobojdava /dev/dsp ili
koeto ti e pri tebe.
sled kato se suspend-ne /dev/dsp moje da se polzva ot razni drugi audio apps.
obache te kogato zaemat /dev/dsp, artsd ne moje da go zaeme dokato puk
drugite apps ot svoia strana ne sprat da sviriat.

ako pri tebe se poluchava tozi efekt, ima nesto, koeto v mnogo sluchai varshi
rabota: primer xmms:
$artsdsp xmms (kato na xmms e pusnat oss plugin-a).
     zabelejka: 4front technologies mu napisaha plugin za artsd i moje bez
tova artsdsp.
vij v dokumentaciata na KDE za artsd i support prilojeniata mu.

ili prilojenie, na koeto osnovnata mu zadacha ne e da sviri, obache moje da
izdava zvuci pri razni events:
$artsdsp licq
taka prez artsd mojesh da slushash zvucite ot mnogo prilojenia ednovremenno.
obache kak si hapva CPU...
esd spored men e po-dobria variant, no ne sam uspial da go pusna uspeshno
KDE-to s nego.

Ako ne e tova otgovora, kojto tarsish napravi razlichni experimenti i daj
poveche info.

Ivan Petrov