Re: lug-bg: Sound card problems

  • Subject: Re: lug-bg: Sound card problems
  • From: cybdevil@xxxxxxxxxx (Tihomir Georgiev)
  • Date: Wed, 9 May 2001 10:30:44 +0300

obshto vzeto, kogato pusnah "artsd xmms" vsichko si trygna, no kogato
ponechih da go pusna vtori pyt xmms veche "proswirvashe" 2 pyti po-byrzo i to
bez da izdava absolutno nikakyv zvuk. Na tretiq pyt xmms napravo ne iskashe
da pravi nishto (razbirai "zabi"). Porazbutah malko default nastroikite na
artsd, no edinstvenoto, koeto stana be cpu overload...