RE: lug-bg: Obrazovanie

  • Subject: RE: lug-bg: Obrazovanie
  • From: b_ned@xxxxxxxxxxxxxxx (Borislav Nedialkov)
  • Date: Thu, 10 May 2001 11:45:11 +0300

Sled vsichko kazano do tuk reshih da drasna i az...::)

Naistina smiatam che e mnogo trudno da se reshi tozi problem...!Pri tova
poviarvajte mi rabotia kato konsultant(koeto niakoi smiatat kato rabota na
prostitutka - hem triabva da znaesh kak da go napravish nai-dobre, hem
triabva da ugajdash na klienta i estestveno da vnimavash vmesto sashtinskata
rabota da ne vzemesh da mu obiasniavash che onaia rabota shte mu haresa
poveche taka a ne inak...???!!!@@@###)
A sega na vaprosa...,
Vse si mislia za onova neshto deto mu vikat glasnost.
Taka de ako se ogledate shte zabelejite che horata polzvashti English
normalno v stranata ne sa koi znae kolko mnogo(moje i da gresha).Ot druga
strana edin begyl pogled na knijnia pazar kazva - opalaaaa pone 80-85% ot
knigite sa nasocheni kam M$ produktite ( tuka da ne zabravia edna dobra duma
za izdaniata na "WROX" - PHP,PERL... e no i ASP3.0 ).Da ne govorim za
narychnicite za sekretarki i t.n - MS Office- v kashti,pod legloto na
pervaza i t.n!!!!!!

Ta dumata mi e za edno nachinanie svyrzano sas seriozen portal - neshto kato
http://www.opennet.ru/ ili http://www.citforum.ru/ ,
http://firststeps.narod.ru/ i dr. - ne citiram kitaiskite takiva zashtoto
trudno se opraviam s jerogliphi...::)
Ideiata mi obache e da se napishe ne tochno ucebnik - koito se pishe i v
momenta..., a po skoro mnogo seriozen trud, koito da vodi dori i kraglia
idiot za raka, bavno stypka po stypka s podrobno obiasnenie na vseki problem
i vazmojen variant za reshenie.Razbiram estestveno che tova e mnogo trudno,
no ako se obediniat usiliata na mnogo hora moje i da se poluchi - ako li ne
pone avtorite shte ostanat ( eventualno s udovletvorenieto da sistematizirat
svoite znania - kakto kazva moia sin shegichka....)
Pone za men vinagi e bilo dobre da ima on-line informacia, koiato da e sas
"screen shoots" i da dava i visualna informacia za tikvite kato men...!!!!

Sega veche sigurno shte me otstrelia niakoin no sam dlajen da go
spodelia.....!!!!!!!!!!!!!
Mnogo ama mnogo vajno spored men e da se otdeli vnimanie na Microsoft.
Dobre de ne me biite shte poiasnia - imam pred vid tova che ot vreme na
vreme se poiaviavat hora s vaposi ot roda "A be problema e che
triabva(nalaga se)da vyrja edi kvo si s NT4.0/2000 ili pak Exchange.... i
taka natatak.Eto tova mi e misalta - triabva da se verbuvat hora kato
"Ivailo Toshev"(ITCE) i dr. koito mogat da badat polezni sas svoi znania ili
s kontakti.
Estestveno rabotata stava mnogo debela, no si pozvoliavam da popitam kakvo
shte stane ako na onia tikvi ot M$ niakoi im dade ideia da se hvanat(ili
platiat na niakoi za tova) da portne VES( ot proslovutata .NET) za
Linux,BSD....Ne mi se misli cialoto voinsko bratstvo JAVA --> C/C++/C# kakvo
shte pravi.
Taka che neka da pomislim, ne da se zahvashtame napravo kakvo e dobre da se
napravi ot nas po vaprosa za obrazovanieto na ostanalite ta dori i na samite
nas.
Mejdu drugoto edno drebno info za men - 68nabor-dart prach/Zavarshi VMEI-95g
- Avtomatizirano oborudvane na Mashinostroeneto - i do sega mislia che
razbiram poveche ot Statika,Kinematika,Dinamika i Sapromat... - e niamashe
nikakva rabota osvem aspirantura za 185lv - mersi.....!
TAKA CHE ZAPOCHNAH OT NULATA -  a sega davam akal a...STRANNO.