Re: lug-bg: Obrazovanie

  • Subject: Re: lug-bg: Obrazovanie
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Thu, 10 May 2001 16:48:43 +0900

On Thu, May 10, 2001 at 10:32:27AM +0300, Ivan Petrov wrote:
|No maceto reshava da kandidatstva za rabota, kadeto se iziskva komputerna
|gramotnost.
|Otiva nadahana na interview-to.
|- umeete, li da rabotite s M$ Excel?
|- a M$ Word?
|- a kakvo ste kajete za M$ Outlook?
|-- nisto, no az moga ....
|(tuk e prekasnata ot intervuirastia s "blagodaria Vi, vsichko naj-dobro, ste
|vi se obadim za rezultata.
|molia sledvastia!").
|ne mi posochvajte chastni sluchai v koito nestata ne stoiat taka, pls! znam,
|che gi ima, no sa izkluchitelno nistojen broj.
|Gorkoto momiche! ste si umre gladna.
|Ili ste i se naloji da izkara "kurs po komputerna GRAMOTNOST" :)))))))

Òîâà õèïîòåòè÷íî ìàöå òðÿáâà äà ìîæå äà ïðàâè ðàçëèêà ìåæäó ñåêðåòàðñêà
êâàëèôèêàöèÿ è êîìï. êâàëèôèêàöèÿ.;)
Òîâà çà êîåòî ïèøåø å ñåêðåòàðñêà. Ïèïâàì MS ïðîäóêòè äîñòà ðÿäêî, íî
îáèêíîâåíî ñúì íà ðàâíèùåòî íà 5 ñåêðåòàðêè 2 ÷àñà ñëåä êàòî ñåäíà
ïðåä MS. Òîâà ñêðîìíî ãî îòäâàì íà ìîÿòà êîìï. ãðàìîòíîñò. Àêî è òÿ
èìà òàêàâà, íÿìà îò êàêâî äà ñå ïëàøè. Ùå ìîæå äà ó÷è íîâè íåùà è ùå
çíàå, ÷å æèâîòúò å íåïðåêúñíàòî ó÷åíå. Àêî òîâà íå å ðàçáðàëà, íå é å
âèíîâåí îòâîðåíèÿ êîä.
Ñúùàòà áè òðÿáâàëî äà å è ñèòóàöèÿòà çà åäèí ÷îâåê çàíèìàâàù ñå
ïðèìåðíî ñ áàçè äàííè, àêî çíàå äîáðå íåùàòà ôóíäàìåíòàëíî (åõî-î, åòî
êúäå å âàæåí óíèâåðñèòåòà). Õîðà ñ Ph.D. ïî èíôîðìàòèêà ñà ìè êàçâàëè,
÷å íÿìàò ïðîáëåì äà íàó÷àò ïî÷òè âñÿêà ñèñòåìà çà áàçè äàííè çà 2-3
äåíà, ïîíåæå çíàÿò íåùàòà îò ôóíäàìåíòà.
Ñúùàòà å è ñèòóàöèÿòà ñ ìðåæîâèòå ïðîòîêîëè.

--JS