lug-bg: kernel module programming

  • Subject: lug-bg: kernel module programming
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 23 Jun 2001 10:52:50 +0300

zdraveite ,
nqkoi beshe napravil  prevod na rukovodstvo za pisane na modules za kernela -
mnogo hubavo nesto e napravil 4oveka , puk i tova modulnostta v linux e
golqma rabota , 4owek moje da  si "nau4i" kernela da pravi kakvoto si poiska
( e zavisi ot 4oveka de:)  . Ta reshih i az da si pravq modules , kato za
na4alo prosti i nepotrebni  ( kernela da reshava kvadratno uravnenie i t.n.
bazikni :) . Vsi4ki osnovni problemi si reshih , samo ne mojah da razbera
zasto kagato se pishe kernel module  se polzwa 'printk' , vmesto 'printf' .
Tova dobre zamestih 'printf' s 'printk' , no na 'scanf'  , ne mojah da namerq
zamestitel . Kompilira se uspeshno , no kato reka : insmod mysimplemodule.o
  mi dava "unresolved symbol scanf "  ( i s scank ne stava) . Kogato e
izteglena programata v user space qsno , si4ko si ba4ka .....  i zasto kogato
se pravi kernel module kompilira do .o file , a ne kakto v user space do
izpulnim  . Podskajete please , zasto e taka i kakvo se polzwa vmesto scanf
kogato pravim module - t.e. rabotim v kernel space ?