Re: lug-bg: Statiqta v Trud

  • Subject: Re: lug-bg: Statiqta v Trud
  • From: lucho@xxxxxxx (Latchesar Ionkov)
  • Date: Sat, 23 Jun 2001 08:47:44 -0400

Hi,

Postoianno cheta w grupata che Linux-a ne otstypva na Windows kato desktop.
Interesno mi e kolko choveka realno sa se opitali da go polzwat kato takyv.
Pod desktop razbiram pylen office desktop -- da poluchawash/chetesh/pishesh
pone 10-ina MS Word/Excell dokumenta na den. Kolkoto i da ni e nepriatno,
realnostta e che MS Office formatite sa standard za obmiana da dokumenti.

Moia lichen opit pokazwa che OpenOffice chete normalno okolo 30% ot MS
Office dokumentite (ne goworim kak gi pokazwa). Gnumeric moje da e mnogo
hubawa elektronna tablica, no ne polzwoliawa grafichno predstaviane na
tablichnite dokumenti. IMHO, nai-dobria nachin za chetene na Office
dokumenti pod linux si ostava strings :)

Oswen towa kato sumirame stabilnostta na Linux kernel i tazi na Gnome i
OpenOffice, kato cialo sistemata stava mnogo po-nestabilna ot tazi na
Windows NT i MS Office.

Poradi tazi prichina za da moga da uchastvam w obmianata na dokumenti w
ofisa, polzwam vmware+MS Office. Raboti i po-byrzo i po-stabilno ot Linux
alternativite.

        Lucho