Re: lug-bg: Statiqta v Trud

  • Subject: Re: lug-bg: Statiqta v Trud
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (Stoyan Zalev)
  • Date: Sat, 23 Jun 2001 10:30:29 GMT

Hristo Genkov writes:

> Govoreiki za browsers - vchera installnah Netscape 6. Dyrji se dosta
> stabilno i ima vsichkata shareniq, koqto sme sviknali da vihdame v IE. Che
> i gazarii ot sorta na skinove:) Potrebitelq v nikakyv sluchai nqma da byde
> oshteten pone ot tazi gledna tochka.
> A za prevoda - dali ne moje na vseki ot grupata da se metne po malko
> material? Ne vqrvam tuk da ima hora, koito ne "chuvat" English. Trqbva
> samo nqkoi, koito e dosta navytre s Linux-a (az ne sym) da organizira
> akciqta - na kogo kakvo da se izprati za prevod... Predi nqkolko dni beshe
> [...]
  Ami ne vednyzh sme govorili za tova,i kato che li problema ne e tolkova da
se prevede KDE,Gnome ili napravo cjala distribucija. Problemyt shte byde w
tova,che vednyzh napraven,prevodyt njama da e aktualen! Shte ima nuzhda ot
update dosta predi da sme swyrshili. Shte ima nuzhda ot ekip ot
maintainer-i, koeto ne e malka rabota. W tozi smisyl ne ni trqbwat tolkova
prevodachi, a hora za poddryzhka.
  A puk moe lichno mnenie e,bez da angazhiram nikogo, che edinstweno si
zasluzhava da se poraboti w-u KDE.Po mnogo prichini,kato glavnata e,che K-to
e naj-dobre orientirana kum po-nachinaeshtite useri i tezi,koito iskat da
preminat ot Win na Linux. Duma da njama,Linux se uchi ot konzola,ama ja
hvanete kaka Penka kasierkata i ja iztropajte na tty0 ? :-)
  Ta da zawyrsha: mnogo otdavna chakam da mi se oswobodi malko poveche vreme
da se pozanimavam s prevod na njakoi vazhni spored men dokumentacii. Ako se
organizirame okolo konkreten proekt, razchitajte na men da pomagam.

P.S.: Shto se otnasja do 3-te mln leva za softuer na M$ za dyrzhavnata
administracija, az si pravja 2 izwoda: 1)tova daleche ne sa poslednite pari,
hwyrleni naposoki(da ne kazha na vjatyra); 2)njama da sa poslednite,dokato
NIE ne se razmyrdame.
P.P.S. Ja pitajte Yovko Yovkov kolko sme izostanali kato LUG,che me boli
syrceto da vi prerazkazwam....:-(

                                        Best regards: Stockton