RE: lug-bg: Statiqta v Trud

  • Subject: RE: lug-bg: Statiqta v Trud
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 05:14:14 +0300

Are pak sednah da pisha mailowe w 5 posded nosht :).

Po wyprosa za twa che bilo wyzmojno linux da se polzwa da desktop
mashina nqmam seriozno mnenie.
Imam obache mnenie po wyprosa dali linux moje da se polzwa za domashna
mashina, otgoworyt e twyrdo da, osobenno sys dobre planiran hardware :).
Dali moje da se polzwa da wyrshi wsqkakwi neshta swyrzani sys internet,
intranet i lokalni mreji, otgoworyt e twyrdo da.
(da si dam pak ljubimata mashina za primer,
bridging na full speed(nqma majtap) m/u 2 100 mbps mrejovi karti,
routing i maskirane na tiq dwete kym treta na 10mbps,
dhcp server
wins, DMB
ip accouting
wytreshen web

wsichko towa na pentiumche na 100 sys 16 mb ram.
ne znam dali moje da se pusne na drug os towa, ne iskam i da probwam
)

ta kakwa mi e misylta. Za wseki si ima mqsto. Az ne bih instaliral
windows na taq mashina, kakto i sekretarkata na firmata ne bi si
instalirala debian na domashniq kompjutyr...
I sym dalech ot misylta che GNU/Linux w skoro wreme shte stane tolkowa
lesen za instalirane i poddryjka ot prostosmyrtni, kolkoto e windows.
Syshto taka sym dalech ot misylta che shte se poqwi drugo reshenie oswen
gnu/linux za sluchaite kato taq mashina. I sym dalech ot misylta che
widish li Linux shtql da umre shtoto wsichki polzwali produktite na
microsoft. Linux do sega e jivql na serveri, routeri i wsqkakwi drugi
mashini, kato webcache-owe naprimer, shte jivee i w bydeshte nezawisimo
ot towa dali uspee da stane izpolzwaem ot prostosmyrtni ili ne.

BR,
Boyan