Re: lug-bg: Statiqta v Trud

  • Subject: Re: lug-bg: Statiqta v Trud
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Sat, 23 Jun 2001 10:35:06 -0700

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
Bezsporno za MS Office formatite nqma po-dobro reshenie ot MS Office.
Glavnata prichina za tova e lipsata na dostatychno pylna dokumentaciq
za formata na doc i xls file-ovete. Kakva obache ti e utehata, ako
imash Office 95, a trqbva da otvorush file ot 97, ili imash 97, a
ti se nalaga da otvorish file ot XP? Opravdanieto pyrvo beshe,
Unicode, posle XML, a sled tova naj-dobre da minem na abonament, za da
ne se pynem da izmislqme novi opravdaniq. OpenOffice pone gi otvarq,
ako i da ne mozhe da pechati.

Za M$ bi bilo trivialno da napravqt edin filtyr, za da mozhesh pone da
importirash novite formati v stariq Office. Ako uvazhavash klientite
si ili ne si monopolist, shte go napravish, ama inache zashto samo da
si rezhesh pechalbite.

Spasenieto e da se izbqgvat MS Office formatite, ponezhe te sa
dvizheshta se mishena i nikoga nqma chuzhdite programi da mogat da gi
izobrazqvat taka dobre kakto poslednata versiq na MS Office.

Za Gnome-a ne znam, polzvam KDE 2.1.1 i ne sym vizhdal nishto tolkova
stabilno. Mezhdu 2.4.4 i 2.4.5 imah 26 dni uptime, no posle ne ustoqh
na gydela da si slozha naj-noviq patch, ta se nalozhi da restartiram.
Kolegite mi rabotqt glavno pod W2K i Whistler Beta i rqdko rabotqt
poveche ot nqkolko dni bez restartirane, a ponqkoga go pravqt i po
nqkolko pyti na den. Vsihki sme s po 256 MB RAM, tyj che ne e da nqma
resursi.

Govorq za ne za server, na kojto rabotqt samo edni i syshti programi,
a za desktop, sluzhesht za razvojna sreda. Neprekysnato otvarqne i
zatvarqne na programi, kompilirane, debug-vane, core dump-ove i pr.
Polzvam Mozilla 0.9.1 otkakto izleze i izobshto ot Mozilla 0.6 nasam
ne mi se e sluchvalo da zabie i da zavleche i X server-a kakto
praveshe Netscape 4.xx.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/