Re: lug-bg: www.x.org hacked

  • Subject: Re: lug-bg: www.x.org hacked
  • From: lucho@xxxxxxx (Latchesar Ionkov)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 07:08:07 -0400

Haide, haide -- na vsichki ni e iasno zastho sa hacknali x.org -- zashoto
MOGAT. Posle sa zapochnali da se chudiat kakwo da slojat na deface-natata
stranica i nali triabwa da izglejdat blagorodni kradci (eh, tozi robin hood)
sa reshili -- daite shte podkrepim bylgarskite lekari (shtoto mitnick weche
ne e w zatwora i shte e typo nego da podkrapiat :P)

        Lucho