Re: lug-bg: www.x.org hacked

  • Subject: Re: lug-bg: www.x.org hacked
  • From: lucho@xxxxxxx (Latchesar Ionkov)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 07:16:13 -0400

On Mon, Jun 25, 2001 at 12:30:52PM +0300, Stanislav Lechev said:

> az pyk ne sym syglasen s tebe i nqkoi izmisleni zakoni !
>
> ako ti si ostawish wratata u was otworena
> i wleze nqkoe kuche i ti izqde chips-a ot masata
> shte go zastrelqsh li ?!?
>
> nali za towa horata si zatwarqt wratite ???
>
> ako ne movesh da si zatworish wratata towa si e twoj problem !

Hmm, sravniavash hackerite na x.org s kucheta? Dali niama da ti se obidiat?
Kogato imam rabota sys ne-misleshti syshtestva (kato kucheta, ne kato
hackeri), ne gi dyrja otgoworni (syshtoto pravi i zakona -- prosto gi
zastrelvat ako sa napravili neshto po-losho -- ako se zamislish -- imalo e
smisal da se pravi taka predi mnogo godini -- podobriava se kucheshkata
poroda). Kogato syshtestvata sa misleshti, ochakwam da se dyrjat kato takiva.

BTW, az ne si zakliuchwam wratata. Ako minavash kym Stamford, Connecticut i
imash wreme wzemi che wlez w apartamenta mi, da vidim posle kakwo misli
policiata po vyprosa s wlizaneto w otworeni chujdi kyshti bez razreshenie.

Haide porasnete malko,

        Lucho