AW: lug-bg: network monitoring

  • Subject: AW: lug-bg: network monitoring
  • From: i.kolemanov@xxxxxxxx (ISM Kolemanov, Ivan)
  • Date: Mon, 8 Oct 2001 17:55:02 +0200

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Vesselin Kotarov [mailto:bombe@xxxxxxxxx]
Gesendet: Montag, 8. Oktober 2001 14:30
An: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Betreff: Re: lug-bg: network monitoring

----- Original Message -----
From: "ISM Kolemanov, Ivan" <i.kolemanov@xxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, October 08, 2001 12:55 PM
Subject: lug-bg: network monitoring

>wse stranni imena ... otkyde gi namirate takiwa ?:P
mi po-lesno da se pomnqt predpolagam ;)

>A to e lesno, stiga da mu prochetesh wnimatelno doc-owete 5 wecheri
>predi zaspiwane :)
zasto mi zvuchi poznato, e to az mrtg sam puskal za bandwith na gateway,

no nisto poveche (ne mi se e nalozilo oste :)

>Ami zawisi kakwo tochno te interesuwa ot wsichkite tezi neshta. Pylna
>kartina trudnoshte sglobish s "edna stanciq". Naj-dobroto w tozi
>sluchaj e nqkakwo cisco+netflow.
>Loshoto, e che za nego nqma nishto swestno & free. Ima komersialni
>produkti kolkot'shtesh, no free - tc.
e to tova mi trqbva ;) palna kartina
usestam che ste puskam cheops (oste edno stranno ime ;o)

>Inache elementarna statistika za towa koj kolko tochi
>movesh da si naprawish i s ipchans (za poweche info - Vazil Kolev).
v sluchaq predpochitam kombinaciqta PF + Squid

>Edin malyk hint - zapoznaj se s dhcp :) adski e udobno kogato stawa
duma
>za mreva > 50 pc-ta, kamo li za >300 :)
blagodarq, to dhcpto si bachka ot izvestno vreme, problema e v
otkrivaneto
na ustrojstavata deto ne go polzvat ;)

>To w 90% ot sluchaite taka stawa :))))))))
uvi

>Ami nqma da ti swyrshi koj-znae kakwa rabota ... malyk hell e da
pusnesh
>snmp na 300 mashini, da ne goworime za tazi, koqto shte collect-wa
cqloto
>towa info i shte go obrabotwa i t.n. ...
e tova beshe polezno, znachi da ne si gubq vremeto v tarsene na snmp
primeri za konkretnata situaciq

>hope this helps. bOmbe.
pomaga, pomaga, stom e info e poveche i ot 2 st. ;)
ama vaprosa si stoi, kak da im detectna ustrojstvata koito ne polzvat
dhcp
i sa v drugi mrezi ?

pozdravi,
ivan