Re: lug-bg: Evolution + kirilica

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution + kirilica
  • From: nick@xxxxxxxx (Nikolay Hristov)
  • Date: Mon, 8 Oct 2001 20:48:22 +0300

stranno e che pri men primerno kogato dam "view source" (ili kakto tam se
kazvashe) .. cialoto syobshtenie s headerite kirilicata se vijda, a ako go
gledash bez headerite se vijdat ei takiva raboti =D8+D81 ..... Interesnoto e
che v evolution 0.9 niamashe takyv problem i chetiah kirlica bez problem,
neznam kakvo sa razbazikali.

Nikolay Hristov