Re: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Tue, 06 Nov 2001 10:28:26 +0200

Slozhi si MS TTF shriftovete.
Ima niakakv kolosalen problem i ne moga da go debugna.
Znachi za da podkarash kirilicata na evolution triabva:
1. Da si lokalizirash sistemata.
2. Da si slozhish MS TTF shriftovete kakto na html komponenta (ot
control center se stiga do nego), taka i na GTK - ot control-center ->
themes -> use custom fonts
3. Zapochvash da pishtish na tia ot Ximian da opraviat problema.
al_shopov