Re: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 5 Nov 2001 18:11:10 +0200

On Tuesday 06 November 2001 10:28, you wrote:
> Slozhi si MS TTF shriftovete.
> Ima niakakv kolosalen problem i ne moga da go debugna.
> Znachi za da podkarash kirilicata na evolution triabva:
> 1. Da si lokalizirash sistemata.
da
> 2. Da si slozhish MS TTF shriftovete kakto na html komponenta (ot
> control center se stiga do nego), taka i na GTK - ot control-center ->
> themes -> use custom fonts
da
> 3. Zapochvash da pishtish na tia ot Ximian da opraviat problema.
> al_shopov
Ami predi susto imashe oplakvaniq ot evolution, no az mnogo dobre si spomnqm
4e mozheh da pisha na kirilica v negoviq editor , sled kato nqkoj me svetna
da polzvam "setxkbmap" +button , vmesto "kxkb" za switch cyr/lat , stoto
poslednoto omazvashe kbd-to i samo GTK applications ne razbiraha kakvo stava
kogato se vklu4i na kirilica... Dazhe si spomnqm beshe versioq "ximian
evolution 0.15"  (debian packeta beshe "evolution 0.15-1"). Imam MS TTF fonts
(debian packeta e "msttcorefonts" - tova e installer-a , kojto dokolkoto si
spomnqm wget-vashe free TrueType fonts ot site na MS... - MS ako ne drugo
pone fonts mogat da pravqt evala im :). Osven tova maj na fona vurveshe
"oafd" i oste nesto maj , ve4e ne pomnq ... Za suzhalenie ponezhe Evolution
mi se vidq dosta baven i mi napomnqshe za Outlook, go purge-nah zdravo :).
Dnes reshih da go instaliram pak ot debian paketa  "evolution 0.16-1" ili
"evolution-ssl 0.16-1" , no i za dvata ima problem, prosto v momenta v
Unstable Archiva lipsva edno dependency "libgal17 (>= 0.17) (NOT AVAILABLE)
No Description Available". Ne mi se zanimava s build from sorce due to severe
lack of hdd space ... taka 4e go izostavih (vremenno ;) ...

--
Greets,
fr33zb1