Re: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Tue, 06 Nov 2001 21:59:58 +0200

> Ami predi susto imashe oplakvaniq ot evolution, no az mnogo dobre si spomnqm
> 4e mozheh da pisha na kirilica v negoviq editor , sled kato nqkoj me svetna
> da polzvam "setxkbmap" +button , vmesto "kxkb" za switch cyr/lat , stoto
> poslednoto omazvashe kbd-to i samo GTK applications ne razbiraha kakvo stava
> kogato se vklu4i na kirilica... Dazhe si spomnqm beshe versioq "ximian
> evolution 0.15"  (debian packeta beshe "evolution 0.15-1").

Beshe vreme i az praveh taka - i vsichki shriftove za balgarski
tragvaha. Sega obache ne.

> (debian packeta e "msttcorefonts" - tova e installer-a , kojto dokolkoto si
> spomnqm wget-vashe free TrueType fonts ot site na MS... - MS ako ne drugo
> pone fonts mogat da pravqt evala im :).

Povecheto sa na Monotype. Ima i na MS. Stavat. Da ne sa otprishtvame na
tema
shriftove i kachestva shtoto malko se flamih naposledak i oshte sam na
deflamol.

 Osven tova maj na fona vurveshe
> "oafd" i oste nesto maj , ve4e ne pomnq ...

Bez oaf zabravi da tragne. Tova e object activation framework. Nego
zapitvash za bonobo komponent.
Na vsichkoto otgore dokolkoto razbrah mai niama da go ima v Gnome 2, a
drugo shte poeme funkcionalnostta mu, ama haide.

Za suzhalenie ponezhe Evolution
> mi se vidq dosta baven i mi napomnqshe za Outlook, go purge-nah zdravo :).

Nima znachka che prilicha na Outlook. Dazhe po-hubavo - Windows
potrebitelite po-lesno shte mogat da preminat kam Linux
osobeno v korporaciite det sa fenove na takiva raboti kato Exchange.

> Dnes reshih da go instaliram pak ot debian paketa  "evolution 0.16-1" ili
> "evolution-ssl 0.16-1" , no i za dvata ima problem, prosto v momenta v
> Unstable Archiva lipsva edno dependency "libgal17 (>= 0.17) (NOT AVAILABLE)
> No Description Available". Ne mi se zanimava s build from sorce due to severe
> lack of hdd space ... taka 4e go izostavih (vremenno ;) ...

Sashto bez libgal niama da tragne. Taka che iavno - zabravi za sega.

al_shopov