Re: lug-bg: ICQ problemi - 2 Reshenia !!!

  • Subject: Re: lug-bg: ICQ problemi - 2 Reshenia !!!
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Thu, 8 Nov 2001 10:56:37 +0200

Da, naistina dobre e zamisleno, samo deto iska authorization:)) koeto e
drazneshto za hora, sviknali s LICQ... No e dobre napraveno...

Mozhete li da mi kazhete, dali imate problemi pri otvarianeto na appleta
s Netscape 6.1.. zashtoto az imam. Otvaria se prozorcheto i appleta ne
se zarezhda... Ako obache se otvori s Netscape Communicator 4.77 si
se zarezhda idealno...

Pozdravi na vsichki
   Vesselin Kolev