Re: lug-bg: ICQ problemi - 2 Reshenia !!!

  • Subject: Re: lug-bg: ICQ problemi - 2 Reshenia !!!
  • From: v_valchev@xxxxxxxxxx (Valentin Valchev)
  • Date: Thu, 8 Nov 2001 11:25:08 +0200

×åñòíî êàçàíî ñïîðåä ìåí äà ãî ïóñêàø ïðåç WEB áðàóçúð íå å ÷àê òîëêîâà äîáðî ðåøåíèå. Èíñòàëèðàé ñè åäíà Java è ïóñíè appletviewer-a:

appletviewer icqlite.html

Öèòèðàíèÿò html ôàéë å äîáàâåí êúì òîçè ìåéë.
ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
44 D. Hadjikocev Street          Project Manager
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
http://www.prosyst.com/          Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways