Re: lug-bg: Pomognete za da ima open source v Evropa

  • Subject: Re: lug-bg: Pomognete za da ima open source v Evropa
  • From: sn@xxxxxxxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Thu, 8 Nov 2001 16:38:58 +0100

V momenta sam malko izvan chas,
no po-princip smiatam che patentite sa
neobhodimi.
Chovek otdelia 2,3 godini ot jivota si, borejki
se s daden problem. Reshava go, no niama pari
da napravi biznes ot nego. Niakoia
kompania go vijda, vkarva go v svoi produkt.
Spored men i avtora bi triabvalo da poluchi
niakakvo vaznagrajdenie - vav formata na
licenz.

Drug vapros e kakvo moje da se smiata za
"patentiruemo" i kakvo ne.

On Thursday 08 November 2001 15:47, you wrote:
> Zdravejte!
> Az ve4e se zapisah, no nemoga da razbera na kakvo pravno osnovanie njakoj
> shte vzema patent za intelektualna sobstvenost, kojato ne mu prinadleji.

Patent ne moje da se vzeme sas zadna data.
V momenta na podavane na zaiavka za patent ne
triabva da ima obshtestveno dostapna informacia
po vaprosa. Chovek moje da vzeme patent
za nov vid kompresia naprimer, ako takava
ne sashtestvuva  - no ako toj samia ia e opisal
v statia predi da e podal zaiavka za patent, to
patent ne se izdava. Taka che "kojato ne mu prinadleji"
e malko tejko izkazvane.

A shto se otnasia za Open sors - az sam za. No tova ne
oznachava 100% samo open sors.

Svetoslav