Re: lug-bg: Blagodaria

  • Subject: Re: lug-bg: Blagodaria
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 4 Dec 2001 01:09:42 +0200

On Tuesday 04 December 2001 10:32, you wrote:

> Znam che ne prieto da se pishat "blagodarstevni pisma no vse pak...
> Blagodaria na vsichki za mneniata i preporukite
>
> Shto se otnasia do "memory usage" problema, to mai shte e nai-dobre da si
> karam s RedHat 6.1 , toi se durji dobre i e po-burz ot po-novite versii.
> Temata za WM mi e mnogo bolna zashtoto sum probval pone 20 , stigal sum i
> do ultra lekia aewm koito daje niama menuta :)) . Dovolen sum ot AfterStep,
> konfigurira se lesno i e dostatuchno burz.
ti pak mozhe da si imash i 2.2.19 kernel da re4em ili tam s kojto si , no ako
iskash opitaj i s kernel 2.4.10, 12 , 13 , 14 , 16  tqhnata VM naistina
raboti mnogo dobre, i rabotata s XFree86 4.X vyrvi gladko na 128 / 196 MB.
Kolkoto do window managera az predpo4itam icewm (pone na men mi se vizhda
mnogo lek i adski guvkav - za 128 i 196 MB desktop machini imam predvid) no
vizh i tova:
http://linux-book.hit.bg/html_files/node41.html

> Za "root password"-a. Zaintriguva me kriptiranata failova sistema i shte
> potursia materiali po vuprosa.Ne znam obache dali tova niama dopulnitelno
> da zabavi rabotata na machinata mi.
dokolkoto mi e izvestno za sega linux kernela ne mozhe da raboti s cryptnati
filesystems. Naj-veroqtno ako raboti s takava bi imalo izvestni penalties
(zabavqniq) za disk I/O operations, no vseki obqd se plashta.

--
Greets,
fr11zb1

  • Относно: