Re: lug-bg: docbook DSSSL tex stylesheets

  • Subject: Re: lug-bg: docbook DSSSL tex stylesheets
  • From: vd298@xxxxxxxxxxxxxxx (Vladimir Djouvinov)
  • Date: Mon, 3 Dec 2001 23:22:31 +0000 (GMT)

Zdrasti,

On 5 Dec 2001, Alexander Shopov wrote:

> Vlado,
> Mozhe li da postnesh malko poveche info za docbook DSSSL
> shtoto tova e novia standart za dokumentacia.
Informaciqta za Docbook q svalih ot www.docbook.org
Standartyt ne e tolkova nov, ot 1996g. e. DSSSL polzva SGML i tendenciqta
pokazva maj, che ste byde smenen s XSLT, koito polzva XML. Ala nqma
osobeno golqma razlika v koncepciite, dori i izpylnenieto e podobno.

> Az se opitah da go razbera no i dvete mi mozachni kletki sdadoha
> bagazha, a ti iavno si tolkova navatre che si pochnal taka da si pishesh
> avtobiografiata.
Ami s docbook se zanimavam tochno ot 12:00h GMT dnes, trqbvashe da napisha
edin doklad s referencii, koito da se publikuva kato PDF i HTML. Nestata
ne sa mnogo slozhni, mozhe bi samo dokato podkarash jade i nauchish gore
dolu kak dejstvat DTD-tata. Rezultatyt koito poluchih beshe dosta dobyr, s
docbook mozhesh da proizvedesh cqla kniga, koqto po stil i kachestvo da ne
otstypva ot tezi na O'Reilly primerno.

Tova koeto tyrsq az v momenta sa dopylnitelni stilove i shemi, zastoto
docbook idva samo s edna shema i po edin stil za printirane, RTF i HTML.
Stranno, obache se okaza che nqma mnogo publikuvani shemi i stilove. Taka
che maj ste trqbva sam da si pravq modifikacii na bazata na docbook.

Ako iskash moga da postna edin syvsem kratyk KAK-DA, zastoto v
dokumentaciqta e naistina lipsvat primeri kak se polzva jade. Osven tova
otkrih razminavaniq mezhdu dokumentaciqta i samata DTD shema.

Vladimir

PS: Avtobiografiq???