Re: lug-bg: Uchebnik za Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Uchebnik za Linux
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 19 Jan 2002 11:29:38 +0200

On Friday 18 January 2002 08:53, you wrote:

> Blagodarq ti Mano. Ste go postawq na web-a, ako razbira se awtora mu nqma
> nisto protiw.
> Az otdawna iskam da sybera i slova na web-a na grupata dokumentaciq na
> bylgarski. I towa ste stane skoro. Oste ne sym prehwyrlil web-a na nowata
> mashina. Pyrwo ste pusna edna tyrsachka (za arhiva).
> Sled towa ste prawq now WEB. I tam ste wleze wsichkata dokumentaciq.
> Ako nqkoj razpolaga sys takawa move da mi q prasta na email-a ili da dawa
> URL. Predpochitam tezi hora da sa awtorite na dokumenta, za da se izbegnat
> nedorazumeniq.

Na men mi se struva 4e e po-dobre malko da se sync-nat nestata. V smisyl:
kakvoto interesno e ostanalo ot starata kniga deto e sega na web-a na
linux-bulgaria.org  da se merge-ne v novata, koqto e po4nata  ot V.Valchev i
tq da se slozhi kato "official book" na linux-bulgaria.org site-a. Novata e
mnogo e po-mature, v smisyl sydyrzhanieto e dosta po-golqmo, pisano e na
LaTeX, ot kojto vposledstvie se vadqt fancy formati kato html (all-in-one i
broken-up), pdf  i t.n. Stava vypros vsi4ko da byde homogenno v ne prosto da
se pishat na ryka html i txt files ... Razbira se ne vseki ima installat
tetex+bgtex 4e da si generira ot latex source-a na knigata, html, pdf i t.n.,
no pyk mozhe da drupne gotovi takiva  ili da browse online (kakto i do
sega)... Tyrsa4kata ste preravq i html files na samata kniga. Napravo a-la
FreeBSD Handbook. Potrebitelite ste namirat po-byrzo otgovorite na nqkoj
vyprosi v neq. Drugiq problem e kak da se organizirat "pisa4ite" kojto imat
zhelanie da dokumentirat nesto, da share-nat experience i t.n. :) ,  v smisyl
takyv - kakvo da vliza v book-a, kak da se podrezhda kato sydyrzhanie,
diff's li ste si razmenqt , CVS li ste se polzva nqkude (tova maj idva
mnozhko;) . Tova vsi4ko zavisi ot svobodnoto vreme na u4astnicite (koeto e
kyt za vsi4ki razbira se) . No kolkoto i bavno da se dvizhi knigata, tova
koeto e napisano do momenta hi4 ne e malko, a i ne se byrza za nikude.
Neiskam da se zaformi nqkyf dylug thread po temata, razbira se. Tova e samo
procedurno  predlozhenie, sigurno ste ima i dosta nesuglasni.

P.S. Sendmail dokumentaciqta  na Veso se ima predvid i kogato byde zavyrshena
ako ne toj, az ste q merge v book-a, ako nqma protivnici na ideqta estestveno.

--
Greets,
fr33zb1