Re: lug-bg: kernel 2.5.2

  • Subject: Re: lug-bg: kernel 2.5.2
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 19 Jan 2002 21:39:12 +0200

On Friday 18 January 2002 17:45, you wrote:
> Known bug vuv 2.5.2, v 2.5.3-pre1 ima fix. Obache az bih ti preporuchal
> 2.5 izobshto da ne go polzvash, ili pone ne predi 2.5.30 ili neshto
> takova, zashtoto smenqt, mazhat i t.n. - naprimer nikoj v momenta ne e
> napulno siguren koi blockdev driveri rabotqt maj :)

Na pryv pogled naistina nestata v 2.5 izglezhdat malko kato mandja s
grozde, no tq tazi cqlata rabota e zamislena dosta otdavna i obsyzhdana dosta
zdravo, speialno za 2.5 (oste predi da se poqvi maj), v smisyl ot minalata
godina. Tuk se obqsnqvat nqkoi nesta, no cqlata niska se prosledqva za cqla
ve4nost :)
http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/0110.2/0352.html
Napravo se minava kym nov device driver model v 2.5 i mozhe da ima problemi s
nqkoj ne syvsem 4isto napisani device drivers (kernel developers si znaqt koj
sa 4ernite ov4ici ;). Sustevremenno se merge-va preempt, nov sheduler,
reverse mapping features v VM,  devfs, dori imashe predlozhenie za accessfs
(nodev filesystem za pylen control na system resources on the fly - mnogo qko
ama maj nqma da stane za 2.5 maj, a limits  sa vse oste broken v cqloto 2.4
tree pone do 2.4.16, kakvoto i da set-ne 4ovek v /etc/security/limits.conf
efekt nqma), 4e dori i ddfs (fs za support na noviq device driver model, ne
mi stana mnogo qsno kak q polzvat oba4e). Az oste ne sym boot-val 2.5, no
4etejki tozi dokument:
http://people.ne.mediaone.net/boissiere/Status-18-Jan-2002.html
maj si zasluzhava "4akaneto do 2.5.30" imajki predvid kolko features ste
bydat implementirani v stock kernela - gledam IBM i SGI linux teams systo se
natiskat da merge-vat... be vyobste dosta sexy ste izglezhda kernela :).

--
Greets,
fr33zb1