Re: RE: lug-bg: Off topic: Prozorez EksPi za Bulgarskata Administrac ia ?!

  • Subject: Re: RE: lug-bg: Off topic: Prozorez EksPi za Bulgarskata Administrac ia ?!
  • From: valeri@xxxxxxxxxxxxx (Valeri Angelov)
  • Date: Mon, 1 Apr 2002 11:21:27 +0300

Bulgarina e ogranichen !
Toi si ima Windows primerno raboti si na nego i dori ne iska da znae kvo
drugo ima na pazara !
Tva e celata istina che ako si e na Windows na windows sha sedi , ako si e
na Linux pak nema da mine na windows shtoto sha e vidial malko po "hubavo"
neshto ot windowsa...
Slavi beshe kazla edno neshto po toia vupros:" Nashto gaje nai hubavo , ama
kato si go gledkame iii " - Tova sa negovi izraziavashti kolko e ogranichen
edin bulgarin
Pak teia ot ministerstvata ... kvo da kaja , gledat kak da gushnat lev
poveche i tova e nikoi ne se interesuva za drugo.... Moje bi taka ako imat
niakva phaida ot Linux chak togava moje da napraviat neshto
Prosto sa si takiva :))

Valeri: valeri@xxxxxxxxxxxxx.