Re: lug-bg: Klezz & amavis problem

  • Subject: Re: lug-bg: Klezz & amavis problem
  • From: jason_pramik@xxxxxxx ( )
  • Date: Sat, 20 Apr 2002 14:47:36 +0000

Vesselin Kolev wrote:
> Napravi si smetka, kakav napredak shte ima, ako tezi, koito mogat da
> pishat virusi vpregnat usliiata si v neshto po-polezno, naprimer v
> razrabotki na programi pod LINUX za obuchenie v uchilishtata...

Ïðîñòî ìèñëÿ, ÷å íå ìîæå äà ñå ìèñëè òàêà ;) Íå ìîæå íÿêîé äà ðåøàâà êîå
å ïî-âàæíî, ïî-ïîëåçíî è ò.í. Òîåñò ìîæå, íî íå å äîáðå - òîòàëèòàðèçúì
ìó ñå âèêà. Çíàåø, ÷å ïðîáëåìúò íå å îò â÷åðà; àç íå çàùèòàâàõ ïèñà÷èòå
íà âèðóñè, ïðîñòî ñå îáàäèõ, çà äà çàùèòÿ ñàìèòå íàñ îò "õâúðëÿíåòî íà
êàë íàîêîëî" è äà çàìàæà ñðàìà îò òîâà ïñóâàíå íà âîëÿ ïî àäðåñ íà
âñåêè, êîéòî å ìàëêî êðèâ íà àäìèíà. Ïðîáëåìúò å, ÷å íèêîé íÿìà ïðàâî äà
ðåøàâà êîå å ïî-ïðàâèëíî, ïî-ïîëåçíî è ò.í. Åäèíñòâåíîòî íåùî, êîåòî
ìîæå äà ñå èçìåðè, å ðåçóëòàòíîñòòà! Ìîðàëúò å îòíîñèòåëåí è, ïîâÿðâàéòå
ìè (èçñëåäâàë ñúì òàêèâà íåùà..), íàé-÷åñòî å â óñëóãà íà âëàñòòà.. Òîâà
îçíà÷àâà, ÷å íå íèå (àç, âèå..) êàçâàìå êîå å ïî-ïðàâèëî è ò.í.!
Ó÷èëèùå, ïðèÿòåëè, íîâèíè, óíèâåðñèòåò, ðàáîòíî ìÿñòî, ñâåùåíè äóìè íà
øåôà è âñÿêàêâà äðóãà ìîçúêèïè÷åñòâàùà ïðîïàãàíäà - è õîï - èìàìå
ìîðàëíî îòíîøåíèå ïî âúïðîñà.. Ìîëÿ âè ñå! ...

> Po princip mozheshtia syzdava, tozi koito ne mozhe, nauchava neshto
> vredno, dori ne go nauchava i savsem dobre, i go prilaga nad ostanalite
> za da rushi.. mozhe bi za da podtisne v sebe si komplex za malocennost
> ili za da vidi, che pone za mig e neshto poveche ot drugite, zashtoto
> iavno takiva momenti v zhivota mi sa riadkost.

Òîâà ïàê å ïîâúðõíîñòíî.. ñîðè, íî å òàêà.. ÌÎÆÅÍÅÒÎ ñå èçðàçÿâà â
ÏÐÀÂÅÍÅ!! À ïðàâåíåòî ìîæå äà áúäå ðàçðóøàâàíå.. Çàùî ìèñëèø, ÷å
ðàçðóøàâàíåòî å ëåñíî?!? Ïèòàé Áàêúðäæèåâ çà ìàâçîëåÿ íàïðèìåð :))) joke
Ïî ñúùàòà ëîãèêà, àç ìèñëÿ, ÷å íÿêîè îò ñóïåð-ïðåâúçíàñÿùèòå ñå àäìèíè
ñúùî èçáèâàò êîìïëåêñè è òî ìíîãî ïî-ÿêî, çàùîòî ïðîñòî íå ìîãàò äà ãè
èçáèÿò êà÷åñòâåíî.
Ïàê êàçâàì, íå ñúì àäâîêàò íà íèêîãî!!
Ïðîñòî ìè å êîôòè äà ãëåäàì êàê äðóãèòå àäâîêàòñòâàò, áåç äà èìà íóæäà è
áåç äà ðàçáèðàò òîâà.. ÿâíî..

Òóðèí.