Re: lug-bg: Klezz & amavis problem

  • Subject: Re: lug-bg: Klezz & amavis problem
  • From: borj@xxxxxxxxx (Boris Jordanov)
  • Date: Mon, 22 Apr 2002 10:23:46 +0300

On Sat, 20 Apr 2002 14:47:36 +0000
ßñåí Ïðàìàòàðîâ wrote:

Ah, zestoko, ne moga da se vuzdurza ot komentar ...

> Ïðîñòî ìèñëÿ, ÷å íå ìîæå äà ñå ìèñëè òàêà ;) Íå ìîæå íÿêîé äà ðåøàâà êîå
> å ïî-âàæíî, ïî-ïîëåçíî è ò.í.

Moze, i oshte kak. Po-nadolu kazvash "Moralut e otnositelen ..." Da, i poradi negovata otnositelnost ot moja (a taka kakto useshtam neshtata i ne samo moja) gledna tochka napisvaneto i razprostranenieto na neshto kato Klezz e bezpolezno, vredno, prochee ... V grupata ima nemalko admini, s po njakolko stotin usera deto im visjat, v uchrezdenia, firmi ... kudeto vrmeto naistina e pari, i kogato tija useri ne rabotjat "shtoto im se skapali komputrite" poznaj morala na admina kakvo mu kazva za virusa, negovija avtor i roda mu po zenska linija?

> Òîåñò ìîæå, íî íå å äîáðå - òîòàëèòàðèçúì
> ìó ñå âèêà.

S kolegite imame izraz za vutreshna upotreba - "administrativen fashizum" - pravi zivota ni po-lek i userite po-shtastlivi (makar i da ne go useshtat prjako) Moze bi i porjadkite v armiata sushto sa totalitarizum? Moze bi, ama raboti prosto, predskazuemo i pochti bezotkazno.

> Çíàåø, ÷å ïðîáëåìúò íå å îò â÷åðà; àç íå çàùèòàâàõ ïèñà÷èòå
> íà âèðóñè, ïðîñòî ñå îáàäèõ, çà äà çàùèòÿ ñàìèòå íàñ îò "õâúðëÿíåòî íà
> êàë íàîêîëî" è äà çàìàæà ñðàìà îò òîâà ïñóâàíå íà âîëÿ ïî àäðåñ íà
> âñåêè, êîéòî å ìàëêî êðèâ íà àäìèíà. Ïðîáëåìúò å, ÷å íèêîé íÿìà ïðàâî äà
> ðåøàâà êîå å ïî-ïðàâèëíî, ïî-ïîëåçíî è ò.í.

VSEKI ima tezi prava, poradi prostata istina, che vseki ima pravo na mnenie. Drug e vuprosa imash li pravo da natrapvash mnenieto si ...

> Åäèíñòâåíîòî íåùî, êîåòî
> ìîæå äà ñå èçìåðè, å ðåçóëòàòíîñòòà! Ìîðàëúò å îòíîñèòåëåí è, ïîâÿðâàéòå
> ìè (èçñëåäâàë ñúì òàêèâà íåùà..), íàé-÷åñòî å â óñëóãà íà âëàñòòà.. Òîâà
> îçíà÷àâà, ÷å íå íèå (àç, âèå..) êàçâàìå êîå å ïî-ïðàâèëî è ò.í.!

Morala e harakteristika na obshtestvoto i se formira ot obshestvoto. Defakto obshtestvata se gradjat ot morala. Moralnite normi nabivani ot medii, uchilishte i prochee ne e zadulzitelno da budat vuzpriemani sljapo i ot vsichki, no njakoi normi sa obshtochoveshki. Cjalata evolucia i choveshkata civilizacia sa vlagane na energia za minimizirane na entropiata, organizirane na materiata i energiata i prochee divotii. V toja aspekt, neprijazunta kum  razruchenieto e vrodena vuv pochti vseki zrjal choveshki individ, kojto pone vednuz v zivota si e vlozil sili i staranie da organizira ili suzdade neshto.

> Òîâà ïàê å ïîâúðõíîñòíî.. ñîðè, íî å òàêà.. ÌÎÆÅÍÅÒÎ ñå èçðàçÿâà â
> ÏÐÀÂÅÍÅ!! À ïðàâåíåòî ìîæå äà áúäå ðàçðóøàâàíå.. Çàùî ìèñëèø, ÷å
> ðàçðóøàâàíåòî å ëåñíî?!? Ïèòàé Áàêúðäæèåâ çà ìàâçîëåÿ íàïðèìåð :)))

Mozeneto se izrazjava vuv VUZMOZNOSTTA da bude izvursheno neshto. V bulgarskia ezik PRAVJA oznachava tvorja, suzdavam i izvurshvam. No aktut na razrushavane v nikakuv sluchaj ne e "pravene". Obzalagam se, che moga da te ubija, trjabva li da go izvursha za da go dokaza ?!?!? Ne, i to ne zashtoto ne iskam naprimer, a zashtoto moralut mi mi kazva "Ne trjabva da go ubivash (osven ako njamash osnovatelna prichina), toj e zivot, a zivota e cenen"

> Ïî ñúùàòà ëîãèêà, àç ìèñëÿ, ÷å íÿêîè îò ñóïåð-ïðåâúçíàñÿùèòå ñå àäìèíè
> ñúùî èçáèâàò êîìïëåêñè è òî ìíîãî ïî-ÿêî, çàùîòî ïðîñòî íå ìîãàò äà ãè
> èçáèÿò êà÷åñòâåíî.

Smjatash, che e tova? Che kogato njakoj se jadosva i publichno izkazva otnoshenie kum majkata na avtora na virusa, shtoto toja virus mu razbiva rabotata, nervite i sunja e izbivane na kompleksi? Kompleksi ot kakvo? Kolko ot tezi sysadmini sa 17 godishni puberi, ta da im puka osobeno za imidza im pred drugite. Edinstvenoto pole v koeto mozem da se konkurirame e zanajata ni, a tam po-dobrite si lichat, na drugite ni ostava da gledame, pitame i da se uchim. Bez kofti chuvstva.

> Ïàê êàçâàì, íå ñúì àäâîêàò íà íèêîãî!!
> Ïðîñòî ìè å êîôòè äà ãëåäàì êàê äðóãèòå àäâîêàòñòâàò, áåç äà èìà íóæäà è
> áåç äà ðàçáèðàò òîâà.. ÿâíî..

Zapochna s tova, che nikoj njama pravo da precenjava, a veche preceni, che pisheshtite tuk ne razbirat tova, za koeto pishat...

P.S. Podoziram, che poradi nepravilnia encoding v header-a na tozi mail, citatite, koito sa na kirilica, njama da se chetat, sorry, ama sylpheed ne sum go nauchil oshte da prashta v 1251. Kakto i da e, komentarite podskazvat kakvo komentiram.

Take care

Boris Jordanov (borj) <borj@xxxxxxxxx>
ICQ 10751645

CB23 8B52 5FBC F36A 1B61  F1ED 2831 E52D AAFF 7B08
http://borj.freeshell.org/borj.asc
To err is human...
to really foul up requires the root password.

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>