Re: lug-bg: Klezz & amavis problem

  • Subject: Re: lug-bg: Klezz & amavis problem
  • From: jason_pramik@xxxxxxx (jason_pramik@xxxxxxx)
  • Date: Mon, 22 Apr 2002 16:44:48 +0300

On Mon, Apr 22, 2002 at 10:23:46AM +0300, Boris Jordanov wrote:
> [...]
>
> Moze, i oshte kak. Po-nadolu kazvash "Moralut e otnositelen ..." Da, i poradi
>negovata otnositelnost ot moja (a taka kakto useshtam neshtata i ne samo moja)
>gledna tochka napisvaneto i razprostranenieto na neshto kato Klezz e
>bezpolezno, vredno, prochee ... V grupata ima nemalko admini, s po njakolko
>stotin usera deto im visjat, v uchrezdenia, firmi ... kudeto vrmeto naistina e
>pari, i kogato tija useri ne rabotjat "shtoto im se skapali komputrite" poznaj
>morala na admina kakvo mu kazva za virusa, negovija avtor i roda mu po zenska

 Ìîðàëúò íå å "íà àäìèíà", à "íà àäìèíèòå". Äðóãîòî å ëè÷íàòà ìó õàêåðñêà
åòèêà - äà ó÷è, äà íå ïðå÷è è äà ïîìàãà íà äðóãèòå äà ó÷àò è ò.í.

> S kolegite imame izraz za vutreshna upotreba - "administrativen fashizum" -
>pravi zivota ni po-lek i userite po-shtastlivi (makar i da ne go useshtat
>prjako) Moze bi i porjadkite v armiata sushto sa totalitarizum? Moze bi, ama
>raboti prosto, predskazuemo i pochti bezotkazno.

 Àìè òî è íà Õèòëåð æèâîòúò ìó áè áèë ïî-òåæè÷úê, àêî íå áåøå
íàöèîíàëñîöèàëèçìà ñ íåãîâèòå ïðîïàãàíäà, Ãåñòàïî è ò.í. À ïúê àç íå çíàì íà
íÿêîé äà ìó ñå å ÷óë ãëàñåöúò, ÷å ìíîãî-ìíîãî íå å "ùàñòëèâ"... :( Àðìèÿ,
êàçâàø... Äà... àìà ñðàâíåíèåòî ñ ïðîãðàìèðàíå è èíòåðíåò íÿêàê ìè ñå
èçïëúçâà...

> VSEKI ima tezi prava, poradi prostata istina, che vseki ima pravo na mnenie.
>Drug e vuprosa imash li pravo da natrapvash mnenieto si ...

 ÄÀ! È çàòîâà ñå îïèòàõ äà ñè êàæà ìîåòî ìíåíèå! Ïî-äîáðå ëè å äà êàæåì íåùî è
ñëåä íÿêîëêî ïîñòà äà äîáàâèì "ìîì÷åòà, íåêà çàêðèåì òåìàòà" è àêî íÿêîé ïàê ÿ
îòâîðè: "ååå, ñòèãà, åãàòè ñïàìàäæèÿòà..." Àç íå íàòðàïâàì ìíåíèåòî ñè íà
íèêîãî - ñàìèÿò ôàêò, ÷å ìè îòãîâàðÿòå ñî÷è, ÷å íÿìàì òàêàâà âúçìîæíîñò (è
ïî-äîáðå;)

> [...]
>obshtestvata se gradjat ot morala. Moralnite normi nabivani ot medii,
>uchilishte i prochee ne e zadulzitelno da budat vuzpriemani sljapo i ot
>vsichki, no njakoi normi sa obshtochoveshki. Cjalata evolucia i choveshkata
>civilizacia sa vlagane na energia za minimizirane na entropiata, organizirane
>na materiata i energiata i prochee divotii. V toja aspekt, neprijazunta kum
>razruchenieto e vrodena vuv pochti vseki zrjal choveshki individ, kojto pone
>vednuz v zivota si e vlozil sili i staranie da organizira ili suzdade neshto.

 Äà, áåç ìîðàë íå ìîæå îáùåñòâîòî, ÎÊ! Îáà÷å àç èñêàì äà ðàçáèðàì òîçè ìîðàë,
äà ñúì íàÿñíî ñ íåãîâàòà íåîáõîäèìîñò è àêî ÿ íÿìà, äà íàìåðÿ äðóã (ïðîñòî
ïðèìåð;). À _ðàçáèðàíåòî_ íà íåùî âêëþ÷âà íåãîâîòî _ïîêàçâàíå_. Ò.å. àç ñå
îïèòàõ äà ïîêàæà, ÷å òàçè ñëàáà "ìîðàëíà ëîãèêà" (òå ñà êîôòè, äà ãè íà***)
ïðîñòî íå ðàáîòè. Ðàçáèðàø ëè, ñ âñè÷êî ñúì ñúãëàñåí, ñàìî íå ñ åäíîñòðàí÷èâîòî
ìèñëåíå â (ïðåêàëåíî ìàëêî) øàáëîíè. (NB: íå âèçèðàì íèêîãî êîíêðåòíî, íå èñêàì
äà òðúãâàìå äà ñïîðèì çà òîâà) Ñàìèÿò ñïîð òðúãíà îòòàì - àç îïèòàõ äà äàì
îáðàòíà ãëåäíà òî÷êà, çà äà íå âúçïðèåìàò õîðàòà âñè÷êî åäíîñòðàííî è â
÷åðíî-áÿëà - "áåëèòå ñìå íèå, äîáðèòå, âñè÷êî ÷åðíî - ïî äÿâîëèòå"...

> Mozeneto se izrazjava vuv VUZMOZNOSTTA da bude izvursheno neshto. V
>bulgarskia ezik PRAVJA oznachava tvorja, suzdavam i izvurshvam. No aktut na
>razrushavane v nikakuv sluchaj ne e "pravene". Obzalagam se, che moga da te
>ubija, trjabva li da go izvursha za da go dokaza ?!?!? Ne, i to ne zashtoto ne
>iskam naprimer, a zashtoto moralut mi mi kazva "Ne trjabva da go ubivash
>(osven ako njamash osnovatelna prichina), toj e zivot, a zivota e cenen"

 Êàçàõ, ÷å "ñå èçðàçÿâà", ïîëó÷àâà èçðàç. "Îñúùåñòâÿâàíåòî" íà ìîæåíåòî å
ïðàâåíåòî, äåéñòâèåòî. Òîâà èìàõ ïðåäâèä ;)

> Smjatash, che e tova? Che kogato njakoj se jadosva i publichno izkazva
>otnoshenie kum majkata na avtora na virusa, shtoto toja virus mu razbiva
>rabotata, nervite i sunja e izbivane na kompleksi? Kompleksi ot kakvo? Kolko
>ot tezi sysadmini sa 17 godishni puberi, ta da im puka osobeno za imidza im
>pred drugite. Edinstvenoto pole v koeto mozem da se konkurirame e zanajata ni,
>a tam po-dobrite si lichat, na drugite ni ostava da gledame, pitame i da se
>uchim. Bez kofti chuvstva.

 Äà, òàêà å. Ìîåòî áåøå ïðîñòî ðåòîðè÷åí îòãîâîð íà ïðåäèøíèÿ ïîñòèíã. È
âúïðåêè âñè÷êî, ñèãóðåí ñúì, ÷å íå ñúñ âñè÷êè àäìèíè å òàêà "÷èñòî". Å, òóê
ìîæå áè íÿìà "îñêâåðíåíè êîìïëåêñàðè" ;), íÿêàê ñàìàòà àòìîñôåðà íà ãðóïàòà
íè î÷èñòâà è íàèñòèíà ãëåäàìå, ïèòàìå, ó÷èì ñå. ;)
 ...à, êîìïëåêñè.. âñè÷êè èçáèâàò êîìïëåêñè! Äîáðå å, êîãàòî êîìïëåêñèòå ñå
èçáèâàò (íÿêîé ïñèõîëîã ìîæå äà ãî îáÿñíè, íÿìà äà ñå ó÷óäÿ, àêî òóê èìà è
òàêúâ;) Ïðîáëåìúò íà ïóáåðèòå, êîèòî ïèøàò ÷åðâåè è èçïîëçâàò èçâåñòíèòå
òðîÿíöè å, ÷å íå íàìèðàò äîñòàòú÷íî äîáúð íà÷èí äà ñè èçáèÿò êîìïëåêñèòå. È
àäìèíèòå èìàò êîìïëåêñè, êàê äà íÿìàò - àêî èñêàø, ïðîâåðè êàêâî å F60.0 ïî
ÌÊÁ-10 (Ìåæäóíàðîäíà êëàñèôèêàöèÿ íà áîëåñòèòå, 10 ðåâèçèÿ) :))))))
 Íà ìåí ìè êàçàõà, ÷å òîâà å "áîëåñòòà íà ñèñàäìèíà".. Èëè àç òàêà ðåøèõ..
Ìíîãî å ÿêî - Ïàðàíîèäíî ëè÷íîñòîâî ðàçñòðîéñòâî :)))) Ñèìïòîìèòå ñà òðåïà÷ ;)

> Zapochna s tova, che nikoj njama pravo da precenjava, a veche preceni, che
>pisheshtite tuk ne razbirat tova, za koeto pishat...

  íà÷àëîòî íà ïîñòèíãà ñè ïðèáàâÿì åäíî "äà ðåøàâà çà äðóãèòå". Âñåêè òðÿáâà
äà ðàçáèðà òîâà, êîåòî ïðàâè è äà ïîìàãà íà äðóãèòå äà ðàçáèðàò - íà òîâà ñå
êðåïè, ñïîðåä ìåí, ïðîãðåñúò íà ÷îâåøêîòî çíàíèå. Çàòîâà ñå êåôÿ íà
gnu-èäåÿòà... Ïàê êàçâàì, íå àòàêóâàì íèêîãî, ïðîñòî ñå îïèòâàì äà âúçâðúùàì
çäðàâèÿ ðàçóì òóê - íîðìàëíî å ïîíÿêîãà òîé äà ñå çàïèëÿâà íÿêúäå - âñè÷êè
èìàìå ãðèæè.

Ï.Ï.: Áÿõ ñå îòêàçàë äà îòãîâàðÿì ïî òåìàòà, íî òâîåòî ïèñìî ìå ïðîâîêèðà.
Ìèñëÿ, ÷å ãîâîðèì çà åäíî è ñúùî íåùî, òîâà, êîåòî íè ïðîòèâîïîñòàâÿ, å
îòíîøåíèåòî êúì êîíêðåòíèÿ ñëó÷àé. Àç áÿõ ïîäðàçíåí îò îòíîøåíèåòî.. Ãîòîâ ñúì
äà ñïðà îòãîâîðèòå ñè ïî òåìàòà - ìèñëÿ, ÷å äîñòàòú÷íî ñå èçÿñíèõ ;) Å, ðàçáèðà
ñå, íå ñïèðàì íèêîãî äà ìè îòãîâàðÿ ;)