Re: lug-bg: Re: Azbuki

  • Subject: Re: lug-bg: Re: Azbuki
  • From: tsvetin@xxxxxxxx (Tsvetin Vasilev)
  • Date: Wed, 11 Sep 2002 10:43:23 +0300

BIVOL BIVOL wrote:

>Zdraveite,
>**********************************************************************
>                               WARNING
>               This could annoy some Debian(GNU) admins
>***********************************************************************
>1.Vijdam che dobre ste se navikali choveka i to e imazlo zasto :):):) , no....
>Edin pat biah chel v edin forum edna basnia...
>Imalo edin karucar , koito si zhiveel statslivo. No doshli avtomobilite i
>biznesa mu pozmarial. Reshil toi edin den da otide v avtokluba i da gi vidi tia
>pustini avtomobilte...
> [...]
Towa sa gluposti.... na men bglinux-a mi raboti mnogo chitawo ot RH6.2
nasam ... ot togawa mi pisna na wsiaka nowa mashina da prawia rychno
nastrojkite i da instaliram otdelna kirilizacija na X i konzolata.
BGLinuxa ima i oshte edno hubawo neshto - dawa unifikacija kakto mi
raboti cyr w conzola taka i w X. Kakwo mi wyrshi rabota cyr w kde ....
ako niamam kde.
Praw si che mozhe da se naprawi wsichko na ryka, no taka wse neshto se
zabrawia ili neshto ne se doizpipwa ... Ako se naprawi strojna sistema
za instalirane ... to tia shte napodobi bglinux-a :)

P.S. W momenta sym s kde /iskah da go razgledam/, no shte se wyrna na
xfce /ne che e bawen komputyra /AthlonXP 1800+ 512M RAM/ kde si mi e
cyrilizirano, menuta na bg  wsiakakwi ekstri :) i si raboti s bglinux i
RH7.3 kato slynce :))