Re: lug-bg: izkustvoto na debeloochieto

  • Subject: Re: lug-bg: izkustvoto na debeloochieto
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Tue, 24 Sep 2002 21:24:02 +0300

     Naistina dosta sa prekalili no kakvo da se pravi tova e politika na
firmata, koiato poddyrja tozi site.
Hich da ne vi puka vinagi shte sme malcinstvo, koeto na men ne mi prechi.
Az lichno smiatam che sym se nasochil kym pravilnata OS nujna mi za serverni
prilojenia che daje i za
domashna upotreba. U nas si imam edin chudesen Slackware i kakvoto i da mi
govoriat tia debili vse mi e taia.

     Normalno e obache pri lek spad v prodajbite edna firma da predprieme
takava politika za da ne se
pochuvstva zastrashena ot izmestvane na pazara.

     Po tozi povod shte vi dam edin primer s edin nash klient.
Znachi vyproasniat klient poslva 32 adresa ot nasha mreja i za router e
slojil velikata mashina
na neznam si kolko Ghz i ne znam si kolko Ram i ne znam si kym windows NT
ili 2000 Server.
No idva momenta, v koito vyprosnia klient siada na tozi taka narecher win
router i si otvaria poshtata
v hotmail. Gleda che ima mnogo bozi i reshava da gi ztrie. Selektira si
nashia chovek 3 pisma i pri
natiskaneto na buton submit veliakia router spira da routira do kyto ne se
restartira sistemata.
I tova se povtaria vseki pyt kogato toia systemen administrator se opita da
iztrie niakakvi si tam
pisma.

     Na niakoi ot vas da mu se e sluchvalo tova neshto kogato Linux mu
routira vryzkata ?

     I zashto Cisco napraviha steka na M$ za 2000 i XP ?
     I zashto pak ne raboti kato horata ?

Vse edni takiva vyproscheta, na koito nikoi nikyde ne otgovaria i vseki se
pravi na lud che ne razbira za kvo stava vytpros.

Ai stiga tolkova che vzeh da se iadosvam :))

--
Marian Popov
mano@xxxxxxxxxxxxx