lug-bg: Re: BG Debian (bg extensions to Official Debian archives)

  • Subject: lug-bg: Re: BG Debian (bg extensions to Official Debian archives)
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 28 Sep 2002 17:42:53 +0300

On 28 09 2002 16:01, Dimitar Kavlakov wrote:
> [...]

âñúùíîñò êàêâà å ðàçëèêàòà ìåæäó task è metapackage ? ãëåäàì ÷å âå÷å íÿìà
tasks â unstable (t.e. {gnome}-tasksel ïîíå òàêà êàçâà)

> Çà ìîìåíòà ðàáîòÿ âúðõó òðè ïîòåíöèàëíè ÷àñòè îò òàêúâ íàáîð çàìåñòâàùè
> ïàêåòè:
> - Íîâà öÿëîñòíà ñèñòåìà øðèôòîâå, ñ ãîòîâè íàñòðîéêè çà ðàáîòà ñ
> êèðèëèöà, Çàäà÷àòà è å äà çàìåíè ñúæåñòâóâàùàòà â ìîìåíòà êàøà, ñ íåùî
> ïî-ëåñíî çà ïîääúðæàíå è ñúùåâðåìåíî äà ãî çàùèòè îò apt-get upgrade.

äà fonts ñà ìàëêî ñëîæíè, íî ïúê rox. è ñà íàïúëíî sane & safe upgrade-able;-)

> [...]
> Debian äà èçïúëíÿâà "mount label=Label /mountpoint"?). Ñ îùå ìàëêî
> ðàáîòà ïî íåÿ ñå íàäÿâàì äà ïîñòèãíà áåçáîëåçíåíà ñìÿíà íà õàðäóåðà,
> ïîäîáíà íà òàçè, êîÿòî ïîçíàâàò ðàáîòèëèòå ñ BeOS.
> - Íàáîð ãîòîâè âàðèàíòè íà ðàáîòíà ñðåäà, áàçèðàíè íà Enlightenment,
> FluxBox è IceWM, ñ èçïîëçâàíå íà êîìïîíåíòè îò ROX Desktop, XFCE, Gnome
> è ïîäáðàíè GTK ïðèëîæåíèÿ.
> Òîâà ïîêðèâà òðè íåùà, êîèòî ìè ñå íàëàãà äà ïðàâÿ âñåêè ïúò, êîãàòî
> èíñòàëèðàì íîâà êëèåíòñêà, òàêà ÷å ïðåäïîëàãàì òàêèâà ïàêåòè áè òðÿáâàëî
> äà ñà ñðåä ïðèîðèòåòíèòå ïðè åäèí îïèò çà ïðèãàæäàíå íà Debian êúì

êàòî ÷å ëè ïðîìåíèòå ñà ìíîãî äåáåëè... òîâà ñ íîâàòà ñèñòåìà îò øðèôòîâå è
äåòåêòâàíåòî íà h/w ìèñëÿ, ÷å å çà îáñúæäàíå íà debian-devel@xxxxxxxxxxxxxxxx
è åâåíòóàëíî àêî êàæàò å ñè çàñëóæàâà è å ïðèåìëèâî äà âëèçà â official.

> Ñòðóâà ìè ñå áè áèëî äîáðà èäåÿ äà ñå ñúáåðåì (íàæèâî àêî å âúçìîæíî èëè
> ïðèìåðíî â IRC) è äà îáñúäèì ðàçëè÷íè èäåè, êîèòî áèõà ìîãëè äà ïîìîãíàò
> çà îñúùåñòâÿâàíåòî íà òîçè ïðîåêò.

å mail lists íå å ëè äîñòàòú÷íî ?

> Regards: Dimitar Kavlakov
>
> PS: Íå ñúì àáîíèðàí çà ãàáðîâñêàòà ëèñòà è çà ñúæàëåíèå åäâà ëè áèõ
> ìîãúë äà îòäåëÿ âðåìå çà äà ÿ ñëåäÿ. Ãîòîâ ñúì àêî èìà æåëàåùè äà ñúçäàì
> â bgdebian.sf.net ëèñòè, â êîèòî äà ñå îáñúæäàò âñÿêàêâè ïðîáëåìè,
> ñâúðçàíè ñ Debian.

è òàì ñìå ñå çàïèñàëè ...

Èìàì ñàìî åäíî ïèòàíå. Äîêîëêîòî ðàçáèðàì òè ïðåäëàãàø unofficial ïðîìåíè
(êàñàåùè íå ñàìî áúëãàðèçàöèÿòà åñòåñòâåíî) äèðåêòíî çà stable, à íå å ëè
ïî-äîáðå äà ñå ïðåäëàãàò/äèñêóòèðàò òåçè ïðîìåíè â debian-devel@ è ò.í.
official mail lists è àêî ãè ïðèåìàò äà ñè ìèíàò ïî óñòàíîâåíèÿ ðåä
(experimental)->unstable->testing->stable è äà ñå âúçïîëçâàò îò âñè÷êè debian
facilities (build farms za âñè÷êè àðõèòåêòóðè, BTS, mail lists, news
support). Êâîòî íå ìèíå ùå ñè ãî ïîëçàìå êàòî unofficial (apt repository)
äîêàòî ìèíå official (èëè âúîáùå íå ìèíå).