postingi na kirilica (was RE: lug-bg: IPX question)

  • Subject: postingi na kirilica (was RE: lug-bg: IPX question)
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Thu, 3 Oct 2002 13:01:52 +0300

Na bas che ne samo az imam problem s toq posting :)

Izwinete za off-topica, no na posledyk zachestiha postingite na kirilica sys greshno zadaden charset, koito nqma nachin da cheta, dori i da sa po tema koqto mi e interesna.
Ne dyrja uvajaemite pisachi na kirilica da se syobrazqwat s men i da postwat sys standarten encoding ukazan prawilno w headera na syobshtenieto. Samo vi obryshtam vnimanie na problema.

BR,
Boyan