RE: lug-bg: Nehsto se skapva ama kakvo?

  • Subject: RE: lug-bg: Nehsto se skapva ama kakvo?
  • From: cyberpunk@xxxxxxxxx (cyberpunk@xxxxxxxxx)
  • Date: Fri, 4 Oct 2002 00:45:58 +0300

Íà 02.10.2002 â 17:17:54, Georgi Sinapov <georgi.sinapov@xxxxxxxxxx> íàïèñà:

> Ako polu4ish smislen otgowor, zapoznaj ni s nego...
>
> Best e-gards,
> Georgi Sinapov

AMi predi wreme i pri men se polu4i syshtiqt problem. Zna4i na wsi4koto ot gore
praweshe failiwe bezrazborno. Do kolkoto si spomnqm beshe slack 7.1. Failowete
koito gi praweshe bqha ogromni i si gi kryshtawashe core. Otdadoh problema na
mashinata. 486 dx ope4ena na 150 mhz s 24 ram i malko swap. HDD-to beshe 5.1
mb. Reshenieto mi beshe preinstall na linux-a i smenish rama. I do dnes se
pitam kakwo e bilo.
Kogato izkarash procesite (# ps -ef) dawa li ti DEFUNCT ili neshto ot tozi rod,
w skobi?
Dimityr I