Re: Re[2]: lug-bg: Nehsto se skapva ama kakvo?

  • Subject: Re: Re[2]: lug-bg: Nehsto se skapva ama kakvo?
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 4 Oct 2002 10:26:50 +0300

On 03 10 2002 11:59, Alexander Atanasov wrote:
> Hello,

> 	Veroiatnosta da ima bug v bash e pochti nula v sluchaia, grymva i exitva.
> Problema e tova dolu.

mda, tova e obstoizvestno, kakvito i da sa programi ot user-space, kakvoto i
da pravqt, ne trqbva da shashkat kernel-a, machinata trqbva da ostane up ...
vse pak toj e shefa ...

> 	Moje li da kajesh tochna versia na kernel i config? Ne vsichki pomniat
> kakvo tochno ima v slackware 8.0?

i ne samo tova, stoto obiknoveno users kazvat slack 8.0, pyk mu skenili kamara
nesta ot core i idi se seti za versions ...

<cut>
dobro obqsnenie za oops ...
<cut>

tova mozhe i bad ram da e ... ili lame kernel build , t.e. nekorektni gcc,
make, binutils  -> nefelen kernel image ... zhalko 4e dosega nikakvi
konkretni versions ne bqha report-vani .... stoto case e interesen i qvno
rqdko reproduciran ...

Not tainted, zna4i 4e v kernel nqma load-nati modules koito ne export-vat GPL
symbols, t.e. nqma binary-only modules koito da pokvarqvat kernel-a naro4no
ili nenaro4no, i pri koito ne mozhe da se pogledne source-a za da se ustanovi
problema ...

>                   ^^^^^^^^^ tova ako ne se luja e ext3 - polzva li se?

az ako ne se luzha kjournald e thread v kernela koito se razpravq s vsik4i
journal fs'es (za reiser osven tova se vklu4va i kreiserfsd dopylnitelno).
T.e. mozhe da ima i reiser i/ili ext3 - zhalko nqma .config ...

Vse mi se struva oba4e 4e problema ne e v source-a na kernela , a nefelen
build, ili skapana ram, no "unable to handle kernel paging request", mozhe i
da e obrystenie kym nesystestvyvast adres v pametta poradi bug v source-a,
bad pointer ?, ama silno me symnqva tova ... po sroko e sduhana ram , stom
taka izvednyzh se e polu4il problema.
I ponezhe reporter-a ne kazva versions, bih predlozheil da build kernel 2.4.19
kato izpylni iziskavaniqta za compil, binutils, etc ot Documentation/Changes
i da report resultata.

--
Greets, fr33zb1
[catching up with Sid (the boy next door who destroyed toys :-)]