lug-bg: CBQ traffik shaper

  • Subject: lug-bg: CBQ traffik shaper
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Mon, 9 Dec 2002 00:28:54 +0200

Niakoi moje li da mi kaje kyde moga da procheta niakvo HOWTO za CBQ
traffik shaper. Interesuva me kak da ogranichavam edin adres da byde na razlichna
skorost kym razlichni mreji.

Naprimer adresa 192.168.0.4 da byde na 256K kym 10.0.0.34
a na 64K kym 90.0.0.76 i razni takiva raboti.

Znam che niakoi shte mi kajat che toba HTB go pravi ama ne moga da
upgrade-na kernela na taia mahina a toi e 2.4.18.

Blagodaria.