Re: lug-bg: shapevane po IP,ne po media

  • Subject: Re: lug-bg: shapevane po IP,ne po media
  • From: emo_terziev@xxxxxxxxx (Emil Terziev)
  • Date: Mon, 9 Dec 2002 02:32:45 -0800 (PST)

estestveno che v krajna smetka se filtrirat po MAC (
za tova napisah che e
+ iptables) a vsichki mrejivi nastrojki moje da se
podavat po DHCP za po nezapoznatite useri kato
MAC<->IP dvojkata osigoriava ednakvi nastrojki vseki
pat.estestveno tova kakto znaem ne e garancia za uspeh
zastoto MAC adresa se smenia no moje da se vavede
username/password (VPN) i togava nesta si idvat po
mestata.
  taka veche ogranichenata moje da se nanesat varhu
mrejata.

WEb interfasa moje d se napravi lesno
  MAC
  IP
  hostname
  domain
  skorost ( 128Kb/s)
e dostatachno kato vhodni danni za upravlenieto prez
WEB na
DNS+DHCP+Traffic Control+firewall.

Emo